Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 15 of 43

Thread: Probleme bmw 316 urgent

  1. #1

    Default Probleme bmw 316 urgent

    Am un BMW 316i (e36) de ceva vreme. In urma cu doar 2 zile in timp ce mergeam, am simtit ca nu se mai accelereaza cum trebuie. Problema s-a agravat in numai 5 minute, ajungand ca in momentul cand aveam sub 2000 turatii, sa apas acceleratia si sa se "ingatuie". La 2000 turatii isi revine, dar dupa schimbarea in viteza superioara, problema persista. La relantiu, dupa 3,4 minute incepoe incet,incet sa tremure masina si in final se opreste motorul. Am fost si la un mecanic, spunandu-mi ca problema este un furtun fisurat. Am luat un alt furtun, l-am schimbat, dar degeaba. Daca ma poate ajuta cineva, va rog. Chiar nu realizez ce ar putea fi

  2. #2

    Default

    debitmetru ce-l mai probabil incearca sa iei de la cineva un debitmetru sa ii faci o proba sa vezi

  3. #3

    Default

    din cate am inteels de la mecanici, nu ar fi debitmetru. treaba ar consta in faptu ca masina pe undeva pe la vreun furtun trage "aer fals". am schimbat un furtun din spate care face legatura intre motor si o chestie neagra (din cate am inteles piesa respectiva are treaba cu relantiul). am dat deja comanda pt piesa respectiva, acum astept. sper sa fie asta, desii sincer....am emotii(

  4. #4

    Default

    http://img697.imageshack.us/i/motorv.png/][/URL] asta e furtunul pe care l-am schimbat si degeaba. dupa cate se vede , in partea stanga intra in motor iar in partea cealalta intra in piesa care am zis ca am facut comanda si sper sa fie buna:-S

  5. #5

  6. #6

    Default

    Oricum astept in continuare sfaturi/pareri! Va multumesc

  7. #7

    Wink

    LANGA panoul cu sigurante sunt 3 relee (uneori acoperite cu un capac negru)
    Cel din mijloc este releul principal. Dupa 5-10 minute de functionare a masinii (preferabil stationand si cu capota neridicata), loveste repetat releul din mijloc (#2 - main) cu manerul unei surubelnite. Daca motorul intrerupe cand lovesti releul, atunci trebuie verificat releul de lipituri reci sau contacte murdare.

  8. #8

    Default

    ms mult pt sfat...problema este ca nu imi dau seama unde sunt acele 3 relee

  9. #9

    Default

    cu mai multa atentie, am descoperit cele 3 relee....si am procedat exact cum ai spus, insa nici o schimbare. motorul oricum moare dupa un timp, dar nu influenteaza in momentul in care bat in acel releu
    dar nu

  10. #10

    Default

    1. dupa ce se opreste motorul, daca il repornesti, porneste imediat si merge rotund?
    2. din cate iti dai seama, are vreo legatura cu temperatura motorului sau temperatura de afara ?
    3. are tendinta de a face probleme cand stai la stop sau la drum lung ?
    4. ce benzina ai pus ultima oara ? ce nivel are in rezervor ? ai pus recent substante de curatat instalatia ?
    5. cand merge prost sau cand o turezi si se ineaca, se aud rateuri ?

  11. #11

    Default

    1. dupa ce se opreste motorul si ilr epornesc, merge f bine timp de 5 min asa, dupa care incepe sa tremure si sa moara.
    2. cu temperatura de afara nu are legatura. mi se pare ca atunci cand este motorul rece nu face probleme, insa dupa ce merg un KM incepe incet incet din ce in ce mai rau
    3. pana acum nu am avut probleme a mers chiar super. acum la drum lung peste 2000 turatii nu exista probleme. la stop vibreaza asa si daca nu o accelerez risc in 1 min sa moara motorul.
    4. am pus benzina de la OMV, zic eu destul de buna. nu am pus nici un fel de substanta de curatare. am completat doar cu antigel.
    5.da se aud rateuri cand merge prost. de ex. in mers cand se ingatuie se aud pe toba asa rateuri. iar pe loc, incepe sa vibreze si din ce in ce vibreaza mai tare si rateurile sunt mai frecvente .... pana aproape nu se mai aude deloc motorul si se opreste.

    *de mentionat ca in urma cu 2 saptamani mi s-a rupt un furtun si a aruncat tot antigelul, ajungandu-mi temperatura la rosu. am schimbat furtunul, am completat cu antigel, imi baga caldura normal in masina, nu am pierderi de ulei, nu am ulei in antigel....totul pare OK. si a mers ok, pana s-a intamplat problema aceasta.

  12. #12

    Default

    pune-l pe un tester si vezi ce erori apar

  13. #13

    Default

    primul lucru pe care l-am facut a fost sa il pun pe tester. insa tinand cont ca este din 1995 nu ii arata cine stie ce....si nu a aparut nici o problema. nu pt ca nu ar exista....ci pur si simplu pt ca nu vede prea multe la masina, deoarece este veche. ms mult oricum si poate daca auzi sau iti dai seama ce ar putea avea, ma anunti si pe mine.
    mai nou am aflat ca ar putea fi de vina clapeta de la acceleratie sau motorasul de relantiu....ce parere ai?

  14. #14

    Default

    Quote Originally Posted by tibibody View Post
    http://img697.imageshack.us/i/motorv.png/][/URL] asta e furtunul pe care l-am schimbat si degeaba. dupa cate se vede , in partea stanga intra in motor iar in partea cealalta intra in piesa care am zis ca am facut comanda si sper sa fie buna:-S
    Acel furtun este furtunul care intra in valva PCV,iar piesa este binenteles valva PCV.
    Vezi dupa inlocuire daca problema persista.
    Cauta furtunuri fisurate la partea de admisie,intre debitmetru si corpul clapetei de acceleratie,si fa o verificare a furtunurilor de vacuum.

  15. #15

    Default

    Sa inteleg ca esti de acord cu mecanicii care mi-au zis sa dau comanda de acea piesa?:D sincer m-as bucura sa fie aceea. Mai mult stau stresat pt ca nu stiu un lucru clar. adica macar as stii ca am de schimbat o piesa anume si gata. dar pur si simplu parca am masina un cobay pe care se fac teste imaginati-va cum ar fi daca vi s-ar intampla asta. un e36 pisicuta nu e masina cine stie ce, dar tin la ea si ...... ms mult oricum si astept in continuare alte sfaturi sau pareri

Page 1 of 3 123 LastLast

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •