Results 1 to 15 of 15

Thread: Mi-am scos catalizatorul pt o toba sport!!!:D

  1. #1

    Default Mi-am scos catalizatorul pt o toba sport!!!:D

    Salutare , mi-am pus o toba sport si rupe tooot asa fain se aude dar chestia e ca mi-am scos catalizatorul. La itp cand o sa merg o sa se lege baietzi de toba mea sport? stiu k cand trec pe langa politie o las mai moale cu acceleratia:Pceva sfaturi va rog?

  2. #2

    Default

    cu siguranta se leaga aia de tine k dc l ai scos si mai multe cacaturi .... dar mai e pana atunci :D ! ! ! cum se aude ? ma gandeam si chiar vreau sa fac ceva de genul tau , chiar sunt foarte curios cum a iesit la tine ???

  3. #3

    Default

    Sunt de aceeasi parere.Astia de la RAR sunt niste magari,si se leaga de orice.
    Nu ti s-a aprins check engine-ul ca ai scos catalizatorul?
    vezi sa nu iti afecteze miscarea asta sonda lambda.
    In alta ordine de idei,pasteaza-l,si inainte de ITP il montezi iar.
    In afara de sunet,ma gandesc ca simti si o usoara marire de putere (+2-5 cp)

  4. #4

    Default

    "cefi" si u ai o asa evacuare sau cum ai u ?????

  5. #5

    Default

    Nu,a mea e normala,nu sunt adeptul modificarilor.
    Am sa caut cateva link-uri,si ti le postez aici,pe forum am cautat si nu am gasit mare lucru.

  6. #6

    Default

    chiar sunt curios ! mi a spus un tovaras k daca as scoate filtrele sau nush ce dupa evacuare ar fi tiganie , nu s ar auzi motoru cat s ar auzi Evacuarea si eu spun ca e cam aiurea ....! dar faza fara catalizator chiar vreau sa vad cum da .....

    __________________________________________________ _______________
    Cand eram mic ,obisnuiam sa ii fac cu mana D-lui Politist .... Acum m-am zgarcit ii arat doar un deget !

  7. #7

    Default

    Nu se scot filtrele,sunt insa filtre de aer sport,care cica iti maresc si alea puterea,insa le iau drept abureli.Catalizatorul "trateaza" gazele inainte de evacuare,insa intr-un fel ingreuneaza gazele,de aceea prin eliminarea lor se "elibereaza" traseul acestora,ce duce implicit la o foarte usoara marire a puterii motorului.Inainte si dupa acesta sunt doua sonde lambda (oxigen sensor) (la unele modele e doar o sonda) care regleaza amestecul.
    Daca umblii la sonda/sonde,iti dai peste cap amestecul.Prin eliminarea catalizatorului,automat sondele lambda inregistreaza noxe mai mari,schimba amestecul,si ma gandesc ca ti se aprinde check engine-ul.

  8. #8

    Default

    mda ....! fel de fel de chestii , mai te si complici si cine stie ce prostie mai iese :D ! da apropo spune si mie te rog , cum resetez cacatu ala care imi apare mereu in bord cand pornesc masina !!! INSPECTION si un nr de km 850km .... am schimbat uleiul filtrele dar cum naiba fac sa nu mai apara ala ?????

  9. #9

    Default

    Oil Inspection Service?
    uite aici doua link-uri pe aceeasi tema.E foarte simplu.Bafta!
    http://www.bmwforum.ro/showthread.ph...light=resetare
    http://www.bmwforum.ro/showthread.ph...light=resetare

  10. #10

    Default

    sonda lambda sau oxygen sensor era inainte de catalizator si ink este acolo.catalizatorul era k si la toba finala asa mai gros si are filtre in el care filtreaza fuumul care iese.Deci ii ala si la toba finala iara is filtre. Akm iese aerisirea mi repede si se simte k ai un sprint mai bun si consumul in bord se vede k nu mai urca acul asa moolt:D. tot ii normal nu mi sa aprins in bord nimic k sonda tot acolo ii si face aceeasi treaba. Se aude betoooon o sa pun pe you tube si o sa va dau link Toba ii full inox si am dat 180 de RON de la drift cluj akm a fost si 100 de Ron la service care mi-a pus teava si cot si tot ce trebe.IN 2010 decembrie tre sa-i fac ITP-ul! masina a fost inmatriculata in Martie. Ei tre sa se uite la directie,frane,stopuri prostii de astea care afecteaza circulatia nu la toba mea sper o sa revin cu poze si sunet.

  11. #11

    Default

    ca sa nu se ia de tine schimba toba inapoi :D iar daca vreti tobe bune si calumea trageti un drum pana la pitesti si va luati un remus :D iar baieti lucreaza bine rau

  12. #12

    Default

    am optat si eu pentu eliminarea catalizatorului la IS insa doar pt O ZI! De fapt am eliminat si intermediara si rezultatul a fost un consum foarte mare si un zgomot monstru. Am pun inapoi pe rand intermediara noua si catalizatorul vechi pentru a putea conversa din nou in masina. Intr-adevar, se simte o crestere de cuplu insa pe IS-uri consumul si zgomotul cresc prea mult. Voi opta in scurt timp pentru un catalizator sport metalic cu 200 de celule (cele stock sunt ceramice si la prima lovire se sparge continutul si suna) si eventual un atenuator de zgomot in locul intermediarei. Asa voi castiga si un plus de cuplu, si gaze ok si sunet rezonabil (finala mi-e Remus) urmand sa-mi resoftez ECU pentru a trage mai bine "jos"
    If you want to finish first, first you have to finish

  13. #13

    Default

    sorry pt tine,si la mine se aude putin cam tare,sunet gros.m-am obisnuit akm.la consum ii tot asa.parca un pic moolt! de ex de la rosu la rosu bag 8 litri si circul cam 80-90 km floresti-cluj, prin oras.mers mai brutal cred eu.ii normal? nush altele bmw-uri 318i din 95'!

  14. #14

    Default

    apropo de ECU de ce il resoftezi? pot sa fac si eu si trage mai bine?

  15. #15

    Default

    @nistormarian2006 ai PM!
    IS-ul se preteaza mai bine la "ajustari" fiind un 16v si avand serpisori din fabrica, plus cateva interne mai de seama.
    If you want to finish first, first you have to finish

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •