Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 22

Thread: Probleme : Bec check engine aprins

  1. #1

    Default Probleme : Bec check engine aprins

    Va rog daca stie cineva:
    Aveam aprins becul de la check engine....am mers la reprezentanta bmw...m-a facut o diagnoza...raspunsul lor a fost "schimba debitmertul de aer"
    am mers la un alt service..acelasi raspuns
    l-am schimbat....s-a schimbat si performanta masinii...zici ca aveam alta masina..mergea mai bine...trage mai bine
    becul s-a stins...

    Asta timp de 2 saptamani
    azi iarasi s-a aprins becul

    vreau sa intreb....se poate sa se fi stricat iarasi?
    L-am cumparat de nou...din ce cauza se tot aprinde becul

    cineva imi spunea ca e din cauza ca masina e folosita mai mult in traficul din oras si nu fac drumuri lungi cu ea

    daca ma poate ajuta cineva sau s-a mai lovit de problema asta

    masina e un bmw 316 din 2001-benzina

    multumesc

  2. #2

    Default

    salut! poate fi una dintre bujii sau o bobina. am trecut prin asa ceva.

  3. #3

    Default salut

    1 ori ai senzorul defect
    2 ori de la bujii
    3 desi nu cred totusi e posibil sa se fi stricat
    iti recomand sa o pui pe tester sau sa ii faci proba cu alt debimetru
    Dar acum dupa ce sa aprins iara au scazut si performantele sau masina merge la fel?

  4. #4

    Default

    schimba-i si senzorii (ai 2)
    eu am avut in vara aceeasi problema cu pif, tot e46, din 2000
    am schimbat debitmetru si senzorii si fuge de rupe acum
    bafta
    tip: cumpara senzorii Siemens, e cel mai sanatos!!
    The PIF

  5. #5

    Default

    salut baieti,am vazut ca o masina testata la reprezentanta a primit un raspuns concret.
    la fel si eu am aprins check engine la bmw-ul meu (318i 2001) ,si intradevar parca nu trage cum ar trebui.si pe langa asta in partea dreapta a motorului unde este intradevar debitmetrul de aer putin mai inspre bord ,cand masina e la relanti se aude o vibratie destul de deranjanta.
    aveti idee ce ar putea fi? sa fie si la mine debitmetrul de aer?
    as fi recunoscator dak ma-ti ajuta cu ceva informatii,sa nu mai bat un drum pana la SB(reprezentanta) care e cel mai aproape de mine (HD).
    va salut!

  6. #6

    Default

    Debitmetrul de aer nu scoate nici un sunet.Posibil ca tu sa fi auzit ceva de la valva DISA sau valva PCV.
    In alta ordine de idei,lipsa aparenta a puterii la masina se poate datora si altor factori,nu doar debitmetrului.Printre acestia se numara sonda/sondele lambda,filtrele,etc.
    Ti s-a aprins check engine-ul?

  7. #7

    Default

    mda am becul check engine aprins de aprox 5 luni ,la inceput se mai stingea dar se reaprindea dupa maxim 2-3 zile.
    si acea vibratie e intradevar in acea zona unde se afla si valva PCV.
    valva DISA nu stiu cam nimik despre ea
    unde se afla si ce rol are ,doar ca ma gandesc ca vibratia aceasta e legata si de CHECK ENGINE.
    merci oricum de informatii,dak mai poti si sti sa ma mai informezi despre vibratia aceea si valva DISA ar fi ok
    si de mentionat ar fi ca dupa un test after market a iesit o eroare legata de CHECK ,FUEL SUPPLY SYSTEM(sistemu de alimentare cu carburant) deci sondele ar tine de evacuare.
    merci ,salut!

  8. #8

    Default

    Nu mai stii codul de eroare?

  9. #9

    Default

    DME -> AB/51 - Check, fuel supply system,asta este ceea ce a dat testerul respectivului,nush cat este de bun acest tester dar am ajuns la el pt ca stia sa depisteze km reali ai masinii in 4 puncte si spre fericirea mea a fost sa fie reali.
    nus dak acel cod din eraorea citita de el este cu o semnificatie anume ,dar ceea ce mi-a dat in cuvinte ma ajuta oarecum ,macar stiu ca e o problema legata de alimentare,dar nu e suficient.
    si ma gandeam ca acea vibratie sa aiba vreo legatura .
    nush ce sa zic ,dar e greu cu masinile astea

  10. #10

    Default

    Sunt foarte sigur ca nu se poate verifica nr de km reali.Si niciodata sa nu crezi tot ce`ti spune un electrician/mecanic.
    Ti-am lasat si un p.m.Eu din pacate nu am gasit mai multe detalii legate de acel cod de eroare.

  11. #11

    Default

    nush ce sa zic ,dar nu vad de ce m-ar fi mintit ,adik mia dat si dovada de la tester care confirma acest lucru.
    in 4 puncte (transmisie,motor,blocul de lumini si un panou de sub bord) au aceiasi km cu o marja de dif 2-3 km.
    merci oricum pentru ca te-ai straduit sa ma ajuti.
    numai bine !

  12. #12

    Default

    dak mai e cineva priceput si e dispus sa ma ajute cu niste informatii (despre check engine si acea vibratie care se aude la relanti),sunt bine primite ...
    va multumesc !

  13. #13

    Default

    Quote Originally Posted by deea_blondisma View Post
    schimba-i si senzorii (ai 2)
    eu am avut in vara aceeasi problema cu pif, tot e46, din 2000
    am schimbat debitmetru si senzorii si fuge de rupe acum
    bafta
    tip: cumpara senzorii Siemens, e cel mai sanatos!!
    Ce senzori? Unde sunt montati? Cat costa?

  14. #14

    Default

    Sunt curios si eu la ce senzori se refera.Poate la sondele lambda-oxygen sensor

  15. #15

    Default

    martorul de check engine s-a stins in momentul in care am schimbat 2 senzori. cel de la axa cu came si cel de la arborele cotit
    de atunci nu au mai fost probleme
    nu as putea sa ii localizez exact unde sunt montati, ca nu m-am ocupat eu de aspectul asta.
    pretul, dupa cate imi aduc aminte, a fost destul, k i-am luat de la reprezentanta, undeva pe la 700 lei, amandoi
    The PIF

Page 1 of 2 12 LastLast

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •