Page 1 of 4 123 ... LastLast
Results 1 to 15 of 51

Thread: The Resurrection

  1. #1
    1995 318i limo The German's Avatar
    Join Date
    Dec 2014
    Location
    Romania, BT
    Posts
    891

    Default The Resurrection

    Bun....treaba sta cam asa:A zacut cam 3 ani in garaj unde am masina si inca se afla acolo.Urma sa fie pus pe o caroserie buggy, fiind un proiect de licenta la Iasi la facultatea de Mecanica unde am terminat si eu.Din alte motive a ajuns sa stea in garaj la mine cand altcineva tinea in chirie un E36 sedan.A fost dat la schimb pe un woofer TOXIC asta insemnand datoria de 100 de euro.In fine.....la origine motorul e un M50B20 non vanos luat de pe un E36 sedan de Italia, izbit intr.un capat de pod.Buba e ca asta cand a dat la schimb wooferul pe motor nu stia conditia acestuia deci e incomplet.Lipsesc urmatoarele piese:

    -senzor detonatie
    -capac distributie mic
    -capac distributie
    -baie ulei
    -furtun epurator
    -capac filtru ulei
    -surub suport filtru ulei
    -bobine inductie
    -bujii
    -admisie
    -patine distributie
    -surub arbore cotit
    -clapeta acceleratie

    Intrebarea este...merita refacut sau nu?Eu unul m.as baga insa daca costurile pieselor trec de 500 de lei nici nu ma ating de el in banii astia plus cat a costat motorul imi iau un alt 2.0 poate chiar vanos.Restaurarea nu se pune la socoteala pentru ca indiferent daca e asta sau altul, tot s.ar fi bagat bani in el.Ma intereseaza ca si idee generala care stiti, un cost pentru fiecare piesa in parte.Blocul e forjat la cati km are deci e numai bun......undeva peste 27k.Instalatia e si ea undeva intr-un alt E36 pentru dezmembrat dar o voi lua si pe aia cat de curand posibil.Astept pareri si doresc sa discutam serios pe tema asta pentru cei ce cunosc.
    Attached Images Attached Images

  2. #2
    alexrider alexrider's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    Turda
    Posts
    153

    Default

    salutare.cel mai simplu e sa suni la dezmembrari auto in prima faza sa vezi cat costa fiecare piesa.noi,cred totusi ca sunt extrem de scumpe.parerea mea ca sari de 1000 ron.bafta!

  3. #3
    Bimmer ! dezsoszabi's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    Romania, Cluj-Napoca
    Posts
    2,519

    Default

    Nu merita sa-l completezi, unu la mana ,cat de bun e motorul, cat de uzat, compresie etc... Va trebui sa cumperi inclusiv toate garniturile noi, aici deja ai sarit de 600 de lei.... Pe parcurs i-ti dai seama ca lipsesc anumite plastice etc...

    Motorul ala este bun, pentru un project de masa de living, sau vinoteca !
    “Anyone who stops learning is old, whether at twenty or eighty. Anyone who keeps learning stays young.”
    “Whether you think you can, or you think you can't--you're right.”
    “Don't find fault, find a remedy; anybody can complain”
    Henry Ford


  4. #4
    1995 318i limo The German's Avatar
    Join Date
    Dec 2014
    Location
    Romania, BT
    Posts
    891

    Default

    Quote Originally Posted by alexrider View Post
    salutare.cel mai simplu e sa suni la dezmembrari auto in prima faza sa vezi cat costa fiecare piesa.noi,cred totusi ca sunt extrem de scumpe.parerea mea ca sari de 1000 ron.bafta!
    Quote Originally Posted by dezsoszabi View Post
    Nu merita sa-l completezi, unu la mana ,cat de bun e motorul, cat de uzat, compresie etc... Va trebui sa cumperi inclusiv toate garniturile noi, aici deja ai sarit de 600 de lei.... Pe parcurs i-ti dai seama ca lipsesc anumite plastice etc...

    Motorul ala este bun, pentru un project de masa de living, sau vinoteca !
    Multumesc de feedback insa.....motorul a costat 100 de euro daca nu mai putin adica exact aceeasi bani cu care s.a luat wooferul.Eu nu am platit nici un ban pe el deci e moca......sa il completez ma duce maxim undeva pana in 100 euro iar cateva piese deja le pot obtine gratis.Chestia cu schimbatul garniturilor era de asteptat si la unul sh dar complet daca l.as fi luat tot asta as fi facut...desfacut si schimbat tot la el.Chestia este ca am discutat cu cineva care are un 2.0 complet vanos si s.ar putea sa il dea.A zis ca se uita pe netsa vada preturi si ma contacteaza cu un pret final.Daca trece de 1000 de lei pentru mine treaba cade.Daca el se incadreaza in banii astia il cumpar daca nu il fac pe asta.La o adica szabi nu am nimic de pierdut dupa calculele mele tot acolo ies si daca as fi luat alt motor....tot aceeasi distractie ar fi fost......insa ramane de vazut.

    "Salut, capac filtru ulei, cu tot cu suport, o bobina de inductie, bujii, patine distributie si surub arbore cotit am eu" in pretul de 80 de lei toate acum am vb cu cineva pe fb


    cu altul am vb de bobine vreo 10 la numar mi le trimite si vrea 100 de lei pe ele...el este sigur ca 8 din 10 sunt bune garanteaza il cunosc pe om deci merg pe incredere.Clapeta si admisia mi le da moca numai sa scape de ele ca stau si ocupa loc in garaj, eu sa platesc doar fanul/transportul.Nu e mult si sincer as fi sau mai bine zis sunt dispus sa dau banii astia pentru completare.Ma repet consider ca nu am nimic de pierdut asa macar sunt bucuros ca il fac cu mana mea.Stay tuned!

  5. #5
    Bimmer ! dezsoszabi's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    Romania, Cluj-Napoca
    Posts
    2,519

    Default

    Acuma totul depidne de tine ??

    Restul componentelor ?? Alternator, electromotor ? role? etc... ? ecu ? senzori ? instalatie ??
    “Anyone who stops learning is old, whether at twenty or eighty. Anyone who keeps learning stays young.”
    “Whether you think you can, or you think you can't--you're right.”
    “Don't find fault, find a remedy; anybody can complain”
    Henry Ford


  6. #6
    1995 318i limo The German's Avatar
    Join Date
    Dec 2014
    Location
    Romania, BT
    Posts
    891

    Default

    Quote Originally Posted by dezsoszabi View Post
    Acuma totul depidne de tine ??

    Restul componentelor ?? Alternator, electromotor ? role? etc... ? ecu ? senzori ? instalatie ??

    Instalatia nu e prob aia vine insa m.ai pus pe ganduri cu restul componentelor.....hm......vedem.Daca nu nu e nici o problema abandonam si strangem bani de ceva complet.Ms de info szabi la astea nu m.am gandit sincer.....

  7. #7
    1995 318i limo The German's Avatar
    Join Date
    Dec 2014
    Location
    Romania, BT
    Posts
    891

    Default

    Revin in forta cu noutati...dupa cum bine stiti, am renuntat la ideea de a reface non vanosul si am achizitionat un motor complet tot 2.0 24V dar versiunea vanos.Extrem de incantat deoarece am vrut vanos de la bun inceput.Topicul va ramane pentru mine unul in care sper,in timp, sa pot afla cum pot aduce imbunatatiri acestui motor pentru a rula la parametri normali, eventual incercat a se mari nitel puterea.Prima intrebare legata de acest aspect este admisia...din ce stiu unul din primii pasi legat de performanta, este schimbatul admisiei cu una de M50b25.Cea de 2.0 sau 2.5 de pe M50 nu este aceeasi?Eu stiam ca nu dar intreb sa fiu sigur.Astept un raspuns.
    Attached Images Attached Images

  8. #8
    Bimmer ! dezsoszabi's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    Romania, Cluj-Napoca
    Posts
    2,519

    Default

    Beton, mi-ai luato inainte !!
    “Anyone who stops learning is old, whether at twenty or eighty. Anyone who keeps learning stays young.”
    “Whether you think you can, or you think you can't--you're right.”
    “Don't find fault, find a remedy; anybody can complain”
    Henry Ford


  9. #9
    1995 318i limo The German's Avatar
    Join Date
    Dec 2014
    Location
    Romania, BT
    Posts
    891

    Default

    Quote Originally Posted by dezsoszabi View Post
    Beton, mi-ai luato inainte !!
    Nu mai puteam sincer, adica am si imprumutat din bani ca aveam doar jumatate din suma totala pentru a.l cumpara.Sunt extrem de fericit jur.

    L.E-Daca muncesc macar sa o fac pentru pasiune.BMW always in my heart!

  10. #10
    1995 318i limo The German's Avatar
    Join Date
    Dec 2014
    Location
    Romania, BT
    Posts
    891

    Default

    Dupa cateva cautari si vorbe cu niste colegi, am aflat ca pot schimba si pune admisie de 2.5 M50, clapeta tot de 2.5 si injectoarele la fel.Mersul si raspunsul motorului va fi altul....mai agresiv.

  11. #11
    Bimmer ! dezsoszabi's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    Romania, Cluj-Napoca
    Posts
    2,519

    Default

    poti e plug and play
    “Anyone who stops learning is old, whether at twenty or eighty. Anyone who keeps learning stays young.”
    “Whether you think you can, or you think you can't--you're right.”
    “Don't find fault, find a remedy; anybody can complain”
    Henry Ford


  12. #12
    1995 318i limo The German's Avatar
    Join Date
    Dec 2014
    Location
    Romania, BT
    Posts
    891

    Default

    Quote Originally Posted by dezsoszabi View Post
    poti e plug and play
    O intrebare......serpii de M52 se potrivesc pe M50?Nu ma astept la vreo perofrmanta insa decat sa le vad pe alea vechi ruginite toate mai degraba de la un M52.

    Si nu in ultimul rand.....cum pana mea se pot vopsi pe capacul care scrie BMW si capacul ce acopera rampa de injectoare, dungile alea albe plus inscriptia propriu-zisa cu BMW?Sau la vopsitor direct sa nu iasa tiganeala?

  13. #13
    1995 318i limo The German's Avatar
    Join Date
    Dec 2014
    Location
    Romania, BT
    Posts
    891

    Default

    Am aflat...se potrivesc serpii de pe M52 peM50 cu conditia sa se acopere gaurile de la sonde!
    Attached Images Attached Images

  14. #14
    1995 318i limo The German's Avatar
    Join Date
    Dec 2014
    Location
    Romania, BT
    Posts
    891

    Default

    Bun....in concluzie lista de cumparaturi pentru motor prevede:

    - electromotor;
    - alternator (difera sistemul de prindere de la 4 la 6 cilindri);
    - cover.uri capac culbutori + rampa injectoare;
    - serpi de M52 (teoretic ar trebui sa evacueze mai bine, din punctul meu de vedere avand un diametru mai mare);
    - kit filtru aer sport continand (filtru, racord, si panoul termic/heatshield);
    - suporti motor noi OEM;
    - tampoane E36 M3 (uitandu.ma atent si facand comparatia pe net, cele de M3 sunt pline iar cele de serie au niste orificii din ce am vazut);
    - radiator...insa aici e buba....voi astepta sa mai strang ceva bani si sper sa gasesc o clima digitala completa, urmand ca dupa sa cumpar radiatorul prorpiu-zis;
    - flansa cardan noua OEM;

    Momentan atat la o trecere in revista, cat sa zic ca as putea urca motorul sus.Ce tine de interne, garnituri, segmenti, cuzineti e altceva.Apropo de asta, dati.mi un site unde gasesc preturi cu privire la un set de cuzineti si segmenti pentru 6 cilindri.

  15. #15
    Senior Member rustudore36's Avatar
    Join Date
    Apr 2013
    Location
    Cluj Napoca
    Posts
    175

    Default

    Uau ! Craciunul vine mai repede

Page 1 of 4 123 ... LastLast

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •