Results 1 to 6 of 6

Thread: Probleme tehnice bmw 320 d e90 e.d. Din 2009

  1. #1

    Default Probleme tehnice bmw 320 d e90 e.d. Din 2009

    Salut.
    Sunt nou pe acest forum si asi dori un mic ajutor de la dumneavoastra. Doresc sa achizitionez un BMW 320d E90 din 2009 , motorizarea de 177 hp E.D. full fara piele, cu 139.000 km pretul fiind de 13000 .M-ati putea ajuta cu ceva informatii legate de eventualele probleme care pot aparea la acest model .Ce trebuie verificat cu mare atentie inainte de achizitie? Ce diagnoza computerizata e recomandata la BMW?
    Multumesc anticipat pentru ajutor.
    Last edited by popescugigi; 17-12-2012 at 14:00.

  2. #2

    Default

    Nimeni cu un sfat?
    Multumesc.

  3. #3

    Default

    E90 320d ul e fascinant, din punctul meu de vedere. Ai consum de 6.0 l/100 km intr-un oras linistit (nu in Bucuresti, unde probabil se va duce la un 7 l/100 km) la mers cuminte, 4.1 l/100 km consum la drum (mers cu 90-100 km/h) si 4.8 l/100 km consum combinat (oras + exterior).

    Dupa parerea mea, punctele forte respectiv cele slabe la el de care as tine eu cont, ar fi cam urmatoarele:


    + cuplu motor extraordinar - 350nM, si cel mai interesant e faptul ca il livreaza de jos , inca de la 1750 rpm
    + consum extrem de bun raportat la performante (cuplu motor mare - 350 nM, 177 cp, 0-100 km/h in 7.9 secunde, viteza maxima 230 kmh)
    + senzatie premium la interior (facem abstractie de materialele cheap), placere la condus specifica BMW
    + manevrabilitate extraordinara
    + pret bun la revanzare, se devalorizeaza greu

    - spatiu inca mic pentru pasagerii din spate, desi mai mare ca la E36/E46
    - materiale proaste calitativ folosite la interior comparativ cu E46 , se uzeaza rapid, se cojesc in timp
    - in opinia mea, se putea imbunatati putin greutatea masinii, care trece de 1.5 tone, dar asta se uita rapid datorita motorului puternic , se pare ca mai usor de atat nu se putea, au folosit extrem de mult aluminiu fata de E46 , pentru a reusi sa o faca mai usoara, asta e tot ce au putut se pare


    Ca probleme intalnite la BMW E90 320d (desi mai rare comparativ cu alte masini):

    - probleme cu turbina, desi motorul in ansamblu este foarte fiabil.
    - probleme cu senzorii MAF (Mass Air Flow)
    - bratele se uzeaza repede (pivotii inferiori in special), si se recomanda inlocuirea completa (un brat de calitate ajunge la minim 550-650 lei, unul OEM se duce ~800 lei)
    -piese aftermarket piperate ca preturi, piese OEM extrem de piperate ca preturi, chiar si chestii minore gen plasticuri, senzori, garnituri, termostate etc - dar asta cred ca stiai deja.


    Mersi si fa-i o diagnoza intr-un service autorizat, vezi daca e "curata" si daca nu, in functie de erori , stii cam ce bani ai de bagat in ea.


    Accepta si sfatul meu: eu personal as merge pe un E46 330d sau Cd cu maxim 100-150 de mii de km, ingrijit, pe care il gasesti cu un 7000 maxim 8000 euro in stare extraordinara si "full fara piele - dupa cum zici tu" , gen vezi linkurile de mai jos , impactul optic e fatal, fata de E90 non facelift, daca era E90 facelift 2009, mai era ce mai era, dar non faceliftul "miroase" prea tare a Chris Bangle )


    http://suchen.mobile.de/auto-inserat...Mileage=125000




    http://suchen.mobile.de/auto-inserat...Mileage=125000
    BMW 320d , 2000, motor M47, 100 kW


  4. #4

    Default

    full fara piele - ai fost funny aici

    E clasica vorba asta samsarilor din targuri, toate masinile care au navigatie, 4 geamuri electrice, incalzire scaune, eventual pilot automat si comenzi volan + senzori de parcare - sunt trecute FULL FARA PIELE desi lista optionalelor la BMW se intinde pe 4-5 pagini A4
    BMW 320d , 2000, motor M47, 100 kW


  5. #5

    Default

    Salut.
    Multumesc pentru informatiile pretioase .
    Referitor la cele doua link-uri, tin sa precizez ca masinile sunt de nota 20 ,dar vreau o masina mai noua an 2009 sau 2010 si cu motorizare diesel sub 2000 cmc, pentru ca masina actuala este din 2006 cu motorizare de 2700 si sincer nu vreau sa bag prea multi bani in buzunarul parlamentarilor.
    Am citit pe acest forum un lucru care m-a pus pe ganduri si anume ca destul de multe modele 320d fabricate intre 2007 si 2009, dupa 150.000 km ar aparea batai la distributie si ar fi necesara schimbarea ei.
    Multumesc.

  6. #6

    Default

    Quote Originally Posted by popescugigi View Post
    Salut.
    Multumesc pentru informatiile pretioase .
    Referitor la cele doua link-uri, tin sa precizez ca masinile sunt de nota 20 ,dar vreau o masina mai noua an 2009 sau 2010 si cu motorizare diesel sub 2000 cmc, pentru ca masina actuala este din 2006 cu motorizare de 2700 si sincer nu vreau sa bag prea multi bani in buzunarul parlamentarilor.
    Am citit pe acest forum un lucru care m-a pus pe ganduri si anume ca destul de multe modele 320d fabricate intre 2007 si 2009, dupa 150.000 km ar aparea batai la distributie si ar fi necesara schimbarea ei.
    Multumesc.
    Asta sa fie problema la masina pe care o sa o iei si o sa fii cel mai fericit, Kit-ul de distributie cred ca e una din cele mai ieftine piese importante de pe masina aia. E cam 380-400 lei tot kitul (intinzator + lant), si tare imi e greu sa cred ca nu tine macar 200 000 de km, chiar daca ar fi problematice. In conditii normale o distributie pe lant duce minim 300 -400 000 km daca nu a fost abuzata masina.

    In primul rand: discuta cu proprietarul, intreaba-l ce defecte are , apoi pune-o pe tester, vezi ce erori are, estimeaza cat te costa repararea lor si in cazul in care suma e mare, renegociaza cu proprietarul pretul masinii. Verific-o sa nu fi fost accidentata, fa un test la drum cu ea de macar 100-200 km si sanatate
    BMW 320d , 2000, motor M47, 100 kW


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •