Results 1 to 12 of 12

Thread: probleme relanti bmw e36

  1. #1

    Exclamation probleme relanti bmw e36

    va salut! sunt nou pe forum si nu stiu dak am postat bine thread-ul. detin un bmw e36 din 93 1.8i 83kw si de cand l-am cumparat am o problema cu el. oscileaza la relanti si are perioade cand oscileaza intre 700-1000 sau knd oscileaza intre 400 sau kiar da sa moara pana la 1500 aproape...si miroase a benzina nearsa, iar dak il turez tare emana si un fum negru. eu sunt din IF si nu prea am gasit tester in zona pentru modelul meu, nu stiu ce ar putea fi...am pus un debitmetru dar nu stiu dak era bun deoarece l-am luat de la dezmembrari si tot la fel facea, l-am dat jos...am inteles k poate fi de la regulatorul relanti, sonda lambda, debitmetru, fise,buji si alte cele...problema e k de vreo 2ori i-am curatat cam toate mufele care am putut ajunge la ele, i-am scos bornele de la baterie si nu am mai avut probleme o zi 2 3..dar dupa aceea revine problema....si inca o problema ce mi s-a intamplat de vreo 2-3 ori cand vroiam sa pornesc masina invartea mult si nu o lua dekt din a 2-a, a 3-a...si o data mi s-a oprit la 10m dupa ce am plecat de pe loc, si mi-a murit curentul...

    va multumesc si astept raspunsuri de la cei ce cunosc problema

    ps. nu deviati discutia va rog

  2. #2

    Default Eu am avut o problema similara cu un E36

    La mine a fost de la sonda Lambda (dupa ce am fost la doua testere, am schimbat debitmetru etc). Era crapata putin protectia aceea si cand era umed afara prindea umezeala si atunci dadea semnale false. Din ce am mai citit pe acest forum, este frecventa problema la E36. Incearca sa vezi cum e prinsa sonda Lambda, si daca e ceva in neregula, fixeaz-o cu silicon rezistent la temperatura. Cel putin asa am citit ca a mai facut cineva de pe forum.
    Succes!

  3. #3

    Default

    Quote Originally Posted by fritzzz View Post
    La mine a fost de la sonda Lambda (dupa ce am fost la doua testere, am schimbat debitmetru etc). Era crapata putin protectia aceea si cand era umed afara prindea umezeala si atunci dadea semnale false. Din ce am mai citit pe acest forum, este frecventa problema la E36. Incearca sa vezi cum e prinsa sonda Lambda, si daca e ceva in neregula, fixeaz-o cu silicon rezistent la temperatura. Cel putin asa am citit ca a mai facut cineva de pe forum.
    Succes!
    sonda landa da , se mai desface ea, ori ii faci filetul nou, ori il fixezi cu poxipol si nu mai ai nici o treaba :D

  4. #4

    Default

    Quote Originally Posted by dezsoszabi View Post
    sonda landa da , se mai desface ea, ori ii faci filetul nou, ori il fixezi cu poxipol si nu mai ai nici o treaba :D
    va multumesc pt raspunsuri...kiar astazi o sa verific.

  5. #5

    Question

    Quote Originally Posted by ghita.alecs View Post
    va multumesc pt raspunsuri...kiar astazi o sa verific.
    ai rezolvat ceva?

  6. #6

    Default nup

    din pacate nu am rezolvat nimic..pe moment isi revenise dar dupa o zii a inceput din nou...kiar nu stiu ce sa ii mai fac...trebuie sa gasesc un tester neeaparat..sper sa o rezolv...revin cu noutati.

  7. #7

    Default

    Quote Originally Posted by ghita.alecs View Post
    din pacate nu am rezolvat nimic..pe moment isi revenise dar dupa o zii a inceput din nou...kiar nu stiu ce sa ii mai fac...trebuie sa gasesc un tester neeaparat..sper sa o rezolv...revin cu noutati.
    Am eu pe cineva cu tester dar nu stiu daca am voie sa ii postez nr baiatului.oricum astept sa imi vina si mie interfata

  8. #8

    Default Daca a avut momente cand si-a revenit...

    sunt sanse sa fie ce ti-am spus, poate chiar o fisura pe traseul de evacuare, in apropiere de catalizator sau sonda lambda, si de la umezeala sa iti faca figuri. mai bine uita-te sub ia, pe la elementele pe care ti le-am indicat (la mine, cand facea asa pe computer nu arata nimic in neregula).

  9. #9

    Default

    ms pt sfaturi, voi verifica zilele astea, o voi baga si pe tester sa vad de la ce provine trb asta....aaa si inca ceva...nu am catalizator.

  10. #10

    Default

    Quote Originally Posted by ghita.alecs View Post
    ms pt sfaturi, voi verifica zilele astea, o voi baga si pe tester sa vad de la ce provine trb asta....aaa si inca ceva...nu am catalizator.
    de la catalizator nu ar trebui sa oscileze atata...
    daca tu zici ca cateodata mai scoate fum negru, banuiesc ca aia e benzina nearsa, ai verificat si clapeta ? poate nu functioneaza cum trebuie...
    Last edited by dezsoszabi; 22-04-2012 at 04:34. Reason: completat cu info suplimentar

  11. #11

    Default

    am verificat clapeta merge ok....mi-a zis cineva k poate fi de la senzorul de temperatura al motorului sau alti senzori deoarece de fiecare data cand ii scot borna de la baterie merge ok cateva zile....si asta ma face sa cred k e ceva pe partea electrica....astept sa ajung in oras sa o bag pe tester. ms
    o zi buna

  12. #12

    Default

    pune mana si curata regulatorul de ralantiu!!!!!!
    Nu confunda viata cu piesele de schimb!

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •