Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 16

Thread: Dupa schimb ulei probleme E 46 320 D

  1. #1

    Default Dupa schimb ulei probleme E 46 320 D

    Schimb ulei...fost BMW 5W30 pus BMW 5W30 deci acelasi....


    Schimbat filtru....fost...nu stiu- pus MANN...

    pana aici ok...INSA....la pornire dimineata becul de ulei ROSU nu galben (pentru aprinderea caruia pana deunazi era de vina senzorul pe care l-am schimbat)ramane aprins cca 6 sec.La cald dupa 2, 3 ore de stationare ,se stinge becul rosu dupa 8,10 secunde ....zgomotul de tacheti neamorsati sau bataie ceva e prezent pana la stingerea becului deci nu e clar presiune- asa ca am eliminat senzor defect....Lipsa presiunii de ulei la pornire e data de ? A patit cineva asa ceva?

    Cate O -Ringuri ati avut in pachet la filtrul de ulei?

  2. #2

    Default

    Quote Originally Posted by thunder rock View Post
    Schimb ulei...fost BMW 5W30 pus BMW 5W30 deci acelasi....


    Schimbat filtru....fost...nu stiu- pus MANN...

    pana aici ok...INSA....la pornire dimineata becul de ulei ROSU nu galben (pentru aprinderea caruia pana deunazi era de vina senzorul pe care l-am schimbat)ramane aprins cca 6 sec.La cald dupa 2, 3 ore de stationare ,se stinge becul rosu dupa 8,10 secunde ....zgomotul de tacheti neamorsati sau bataie ceva e prezent pana la stingerea becului deci nu e clar presiune- asa ca am eliminat senzor defect....Lipsa presiunii de ulei la pornire e data de ? A patit cineva asa ceva?

    Cate O -Ringuri ati avut in pachet la filtrul de ulei?
    eu nu am e46 dar pot sa te ajut cu un sfat....parerea mea e sa te duci s-o pui pe tester sa vezi daca iti depisteaza vreo ceva iar daca auzi un zgomot asta nu stiu de la ce poate fi....pot sa-mi dau cu parerea si sa-ti zic ca e pompa de ulei du-te si pune-o pe tester iar la filtru de ulei iti vin 2 oringuri

  3. #3

    Default

    am patit eu,sper sa te ajute.verifica oringurile de la tija ce intra in filtru de ulei.http://www.bmwforum.ro/showthread.php?t=15188

  4. #4

    Default

    Oringurile la mine difera un pic de cele de la e 36 Am doua si eu dar sunt de marimi diferite...le-am schimbat,am pus altele noi...degeaba.La mine nu e problema de presiune scazuta la cald Pur si simplu la pornire stinge greu becul de ulei si tacane in zona tachetilor ceea ce indica lipsa de ulei in rampa....

  5. #5

    Default

    Quote Originally Posted by thunder rock View Post
    Oringurile la mine difera un pic de cele de la e 36 Am doua si eu dar sunt de marimi diferite...le-am schimbat,am pus altele noi...degeaba.La mine nu e problema de presiune scazuta la cald Pur si simplu la pornire stinge greu becul de ulei si tacane in zona tachetilor ceea ce indica lipsa de ulei in rampa....
    am avut aceasi problema la e46....knd am cumparat'o nu am obs chestia asta...dar dupa 2 sapt mi'am dat seama...la pornire se aude ca si cum ar freca fier pe fier...fara sa aibe pic de ungere..peste tot pe unde am fost mi'au spus ca uleiul urca putin mai greu dar nu este absolut nici o problema...am facut 60.000km si nu a patit nimic
    bmw 320d

  6. #6

    Default

    Quote Originally Posted by radu_catalin_bv View Post
    am avut aceasi problema la e46....knd am cumparat'o nu am obs chestia asta...dar dupa 2 sapt mi'am dat seama...la pornire se aude ca si cum ar freca fier pe fier...fara sa aibe pic de ungere..peste tot pe unde am fost mi'au spus ca uleiul urca putin mai greu dar nu este absolut nici o problema...am facut 60.000km si nu a patit nimic
    Cine a facut aceste afirmatii? Mi se pare cel putin bizar Cat timp mergea pe uscat? Se mentinea becul rosu la ulei aprins si la tine Cat esecunde?
    Totushi merge uscat...mie greu sa cred ca ar rezista si a mea atatia km...mai mult de atat as merge cu frica si cred ca uzurile datorate acestui lucru sunt costisitoare in timp....timp ce nu stiu daca va fi la fel de generos si cu mine....masina are totusi 193 000 km

  7. #7

    Default

    nu e normal asa ceva,mie mi se stinge becu in momentu in care a pornit motoru.inainte si la mine statea cateve secunde aprins timp in care se aud tachetii cum bat,categoric vor fi primii afectati daca o sa mai continui asa.logic e ca uleiul se scurge din filtru in timpul stationarii ceea ce n-ar avea voie.mai verifica cele doua oringuri in special nr.4 din imagine.http://www.realoem.com/bmw/showparts...04&hg=11&fg=30

  8. #8

    Default

    Ok Sa reincepem ca ma face cu nervii....


    Am schimbat si oringurile cu oringuri venite pe original de la Contempo...doua buc egal 13lei...o nimica toata.Verzi si frumoase,mai groase cu o zecime decat cele ce le gasisem initial....

    Am masurat presiunea cu manometru dupa ce m-am chinuit o groaza sa scot sonda....Presiune la cald (acul in zona de mijloc unde sta de obicei in functionare )...la ralanti-1,7bar ,la 3000rot 5,5 bar....o presiune mai mult decat buna.Deci cuzineti sau pompa eu unul as exclude....Am vazut in garajul unde am efectuat operatiunea un motor de Bora desfacut,am dat jos suportul filtrului si surpriza...ala avea trei,nu una,supape....Intrebarea logica si imediata ar fi....a desfacut cineva suportul filtrului? Avem si la a noastre fiare acele supape? Inclin din ce in ce mai mult sa cred ca e de acolo si fiind destul de greu de scos fara a demonta juma de masina zic si eu sa fac o intrebare.....In cartea de reparatie nu se vede a avea supape,nu cred ca exista cod separat pentru ele,cel putin asa am cautat in program cu unul din baietii de la magazin....poate vine suportul cu totul a fost raspunsul,daca nu au cod separat cu toate ca din turnare nu se pot pune acolo dar nah...e bemveu si astia-s mai cu mot.

    Deci aveti idee de aceste supape? Pot obtine o poza de la cineva cu un suport demontat sau macar o informatie ?

  9. #9

    Default

    eu asa stiu ca tija apasa o supapa,mai mult nu pot sa te ajut!ai presiune buna de ulei,pacat ca i-ti face asa la pornire!multa bafta!

  10. #10

    Default

    are supape de sens incorporate in carcasa filtrului de ulei. si daca una dintre ele ramane putin deschisa uleiul se scurge in baia de ulei.Se schimba carcasa cu tot noua sau sh.

  11. #11

    Default

    Quote Originally Posted by john.mf View Post
    are supape de sens incorporate in carcasa filtrului de ulei. si daca una dintre ele ramane putin deschisa uleiul se scurge in baia de ulei.Se schimba carcasa cu tot noua sau sh.

    Asa am banuit si eu....Nu sunt vizibile aceste supape? Nu cred ca neamtu,oricat de destept ar fi a putut obtine din turnare aceste supape incorporate....

  12. #12

    Default

    Desfacut,gasit acele supape,verificat cu motorina bagata in suport...nu scapa ulei.De altfel era ulei in corpul filtrului cand am desfacut filtrul....insa neah...am verificat dand jos suportul treaba f grea de alfel,trebuind sa desfac tampoane,sa ridic motor...etc .Urmeaza pompa de ulei se dezamorseaza intre pompa si suport,o fi sorb infundat si nu trage suficient de usor...om vedea Tin la curent de altfel si am sa postez poze cu suportul filtrului su supapele in discutie.Oringurile acelea nu au decat rolul de a dirija uleiul in filtru

  13. #13

    Default

    Quote Originally Posted by thunder rock View Post
    Desfacut,gasit acele supape,verificat cu motorina bagata in suport...nu scapa ulei.De altfel era ulei in corpul filtrului cand am desfacut filtrul....insa neah...am verificat dand jos suportul treaba f grea de alfel,trebuind sa desfac tampoane,sa ridic motor...etc .Urmeaza pompa de ulei se dezamorseaza intre pompa si suport,o fi sorb infundat si nu trage suficient de usor...om vedea Tin la curent de altfel si am sa postez poze cu suportul filtrului su supapele in discutie.Oringurile acelea nu au decat rolul de a dirija uleiul in filtru
    nu ai mai facut nimic? asteptam noutati!
    TO B...MW OR NOT TO BMW !!!

  14. #14

    Default

    Am rezolvat problema am si postat insa nu stiu de ce postul nu a mai fost lasat.....in fine


    Am rezolvat problema numai prin inlocuirea suportului filtrului de ulei in prima faza cu unul second care este de alfel de vanzare(200 lei am dat pe el 200 lei vreau pe el).Mai apoi am comandat unul nou ca neah...nou e nou Am platit 975 lei,l-am montat si ready,steady,gooo....

    deci orice artificiu am incercat nu a fost ok.Acele supape probabil in timp se inmoaie,lasa sa curga pe langa ,dezamorseaza,pompa si voila...de aici delayul de 3,4,5,secunde ca am vazut n masini cu motor de 2 l diesel cu aceasta problema cu n timpi de delay probabil functie de uzura supapelor.Chiar daca se spune ca nu influenteaza cu nimic acel tacanit si retard de stingere a uleiului eu nu am considerat a fi un lucru normal asa ca i-am dat de cap.La latitudinea fiecaruia daca o rezolva sau nu.

  15. #15

    Default

    Dac vreti sa scapati de tacanit...suportul cumparat second pleaca in banii care i-am dat pe el ,adica 250 lei cu tot cu filtru si alea alea

Page 1 of 2 12 LastLast

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •