Results 1 to 14 of 14

Thread: Arunca apa din vasul de expansiune !

  1. #1

    Lightbulb Arunca apa din vasul de expansiune !

    Salut, acu vreo 2 zile am schimbat la masina Radiatorul si Pompa de apa, montand unele noi noute. Toate bune si frumoase, dupa montaj, aerisesc frumos instalatia, fac cateva ture de test, temp ok la 90C, caldura baga in habitaclu, totu ok.

    A doua zi dupa un drum de vreo 30km, vad ca nu mai baga caldura in masina, baga aer rece. Ma uit la acu de temp, era ok la 90C. Opresc, ridic capota si ce sa vad, curge apa pe la capacu de la vasu de expansiune.
    Ciudat e ca dup ce am oprit motoru a inceput sa scoata si mai tare, pana nu a mai ramas apa deloc in vas. Cumpar un bidon de apa, completez, aerisesc si ajung acasa.

    Care ar putea fi cauza, ca ma uit la prostu la masina si nu stiu ce sa ii fac ?
    mentionez ca de cand am masina nu am ajuns cu acu de la temp peste 90C niciodata.

  2. #2
    Senior Member klaudiu's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Undeva la tara...
    Posts
    412

    Default

    Ce ai e36 sau e46?

  3. #3

    Default

    Quote Originally Posted by klaudiu View Post
    Ce ai e36 sau e46?
    e36 316i motor m43

  4. #4
    Senior Member klaudiu's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Undeva la tara...
    Posts
    412

    Default

    Ai aerisit-o si dupa ce a ajuns la 90 de grade?
    Busonul l-ai avut strans bine?

  5. #5

    Default

    Quote Originally Posted by klaudiu View Post
    Ai aerisit-o si dupa ce a ajuns la 90 de grade?
    Busonul l-ai avut strans bine?
    eu asa cred, ca am aerisito complet. Odata la rece, cand am pus lichidul, pana nu a mai iesit cu bule pe orifciul ila mic de la surubul de aerisit, si odata la 90C pana nu au mai iesit bule cand deschideam surubul de aerisire.
    Iar busorul era strans bine

  6. #6
    Senior Member klaudiu's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Undeva la tara...
    Posts
    412

    Default

    La masina unui prieten un 318is dadea apa pe la vasul de expansiune pe jos din cauza presiunii prea mari din sistemul de racire(garnitura de chiuloasa dusa).
    Incearca si schimba busonul de la radiator cu cel vechi.
    Normal tre sa faca un pic de presiune dar daca busonul nu tine atunci arunca apa afara.

  7. #7

    Default

    Quote Originally Posted by klaudiu View Post
    La masina unui prieten un 318is dadea apa pe la vasul de expansiune pe jos din cauza presiunii prea mari din sistemul de racire(garnitura de chiuloasa dusa).
    Incearca si schimba busonul de la radiator cu cel vechi.

    Pai e busonul vechi. radiatorul nou nu vine cu buson. O sa incerc cu alt buson.

    Iar ganitura de chiuloasa sa fie dusa, nush, ar fi chiar o premiera, sa se strice de la stat degeaba. Cu 2 zile inainte mergea perfect, cu vechea pompa si vechiul radiator. Doar ca am schimbat pompa preventiv, iar radiatorul era mancat rau si trebuia si ila schimbat.

  8. #8
    Senior Member klaudiu's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Undeva la tara...
    Posts
    412

    Default

    Nu cred ca e dusa garnitura la tine ziceam doar ca la 318-le ala facea presiune mare si nu dadea pe la buson ci pe jos pe la garnitura aia de la vas.
    Cat ai dat pe pompa de apa si ce natie e?

  9. #9

    Default

    Quote Originally Posted by klaudiu View Post
    Nu cred ca e dusa garnitura la tine ziceam doar ca la 318-le ala facea presiune mare si nu dadea pe la buson ci pe jos pe la garnitura aia de la vas.
    Cat ai dat pe pompa de apa si ce natie e?
    2.6mil, Hepu bineinteles , iar radiatoru, nush e de la autokarma, in lista de preturi era van wezel(pe cutie scria Interntional Radiators), deci un aftermarket, ca BEHR era exagerat de scump.Dar pare solid, f bine lucrat...

  10. #10
    Senior Member klaudiu's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Undeva la tara...
    Posts
    412

    Default

    Incearca cu un alt buson si vezi.
    Fa si o comparatie intre radiatoare vezi ca aici sus unde vine infiletat busonul tre sa ai un orificiu micut pe care circula apa.
    Nu stiu din ce altceva ar putea fi....

  11. #11

    Default

    Quote Originally Posted by klaudiu View Post
    Incearca cu un alt buson si vezi.
    Fa si o comparatie intre radiatoare vezi ca aici sus unde vine infiletat busonul tre sa ai un orificiu micut pe care circula apa.
    Nu stiu din ce altceva ar putea fi....
    o sa incerc poate poate, ms mult...

  12. #12
    Senior Member klaudiu's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Undeva la tara...
    Posts
    412

    Default

    Cu placere!
    Da si tu de veste ce-ai rezolvat.

  13. #13

    Default

    Am rezolvat. era de la capacu vasului de expansiune. De fapt mai precis de la filetul vasului de expansiune(cand l-au turnat s-a mai format un filet sus de tot) si nu permitea sa se stranga capacul pana jos......deh piese aftermarket nu sunt ca originalele. Oricum am taiat filetul acela cu un cutter si acum s-a rezolvat.

    Din intamplare am vazut cnd am desfacut vasul de expansiune al vechiului radiator, ca avea mai putine santuri, fileturi fata de cel nou...
    Daca ma duceam la mecanic mai se apucau de desfaceau si motoru degeaba

  14. #14
    Senior Member klaudiu's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Undeva la tara...
    Posts
    412

    Default

    Ma bucur pt tine!
    Bine ca ai rezolvat problema fara sa arunci niste bani pe fereastra.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •