Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 16 to 30 of 35

Thread: Miros ingrozitor inauntru masinii Bmw 525 din 2005!!...Aveti idee de ce?

  1. #16

    Default

    salutare tuturor !

    burdusa , in ce zona a italiei te afli ! poate esti prin zona mea si te pot ajuta cu un mecanic bun ! si eu am un 530d e60 cu 130k in bord ! problema ta sigur e de la galeria de evacuare crapata ! [ de obicei crapa in jurul a 100k km ca si fulia de la motor ] la galeria de evacuare , ca o solutie simpla si de efect e sa ii pui o galerie de bmw 530d e39 din fonta , asa vei scapa de problema intr un mod ieftin si eficient !

  2. #17

    Default

    Quote Originally Posted by dooh View Post
    Bine, nu discutam cati km are masina.

    Pot fi multe cauze, un furtun rupt, si multe alte canale.

    Filtrul de particule daca se infunda da inapoi, si se schimba pe la 200 de mii de km, deci nu ar trebui sa ai probleme daca ai 140 de mii.
    Filtrul de particule se schimba impreuna cu evacuarea, nu se schimba DOAR filtrul, pentru ca nu se poate.
    Exista kit-uri prin care poti renunta de tot la el.

    De asemenea poate fi un conector de la turbo desprins, si orice alta gaurica care are legatura cu motorul, la fel si un racord flexibil.

    Trebuie sa mergi la un service, nu la cine stie ce mecanic.
    Nu crezi ca daca avea un furtun de la turbo spart sau o alta gaurica pe evacuare oare nu ar avea si un martor in bord?

  3. #18

    Default

    Cred ca e fisurata galeria de evacuare a masinii si miroare doar la rece ptr ca fisura se obtureaza cand se incinge galeria, da jos galeria si convingete de acest lucru

  4. #19

    Smile

    salutari
    Am o rugaminte pentru cine se pricepe, sau a trecut prin asa ceva.............atentie va rog
    Am un 320 d din 2007, iulie.............
    De 3, 4 luni, iese un miros toxic inecacios, de sub ea, sau probabil prin teava de esapament...........
    Este un miros foarte toxic, inecacios, la inceput nu intra in masina, dar acum intra si in masina, cand stai pe loc cu motorul pornit
    Abia iam schimbat filtrele si uleiul, pt ca ma gandeam ca e de la polen...
    Dar nu este. Deci , este posibil sa fie de la catalizator, sau filtru de particule, sau ceva la motor ???????
    Masina nu are mai mult de 60.000 de km, deci nu este foarte umblata, si merge foarte bine, demaraj, consum bun, pornirea, este ok totul.
    Va rog stiti cumva care ar fi problema? Vas fii recunoscator daca ma puteti ajuta.
    Bafta.

  5. #20

    Default miros toxic la 320 D, din 2007

    Va rog salvatima

    Va rog

  6. #21

    Default

    Mergi cu ea la mecanic si vezi in ce stare se afla racordul flexibil.
    A doua varianta ar mai fi sa fie dusa garnitura dintre blocul motor si galeria de evacuare,astfel gazele iti intra in instalatie pe la motor.
    Daca era E60 iti banuiam si galeria de evacuare,care se fisureaza destul de des la ele,insa la E90 nu am auzit cazuri.

  7. #22

    Default

    salutari

    ok, mersi fain, da , este adevarat este un E90.
    asta am sa fac, merg si o duc sa se uite la ea, ca tare ciudat este ceea ce i se intampla.....cu gazele astea.

    mersi fain , oricum

    o zi buna

  8. #23

    Default

    Cu placere,multa bafta!

  9. #24

    Default

    Quote Originally Posted by sandudanielionut View Post
    salutari
    Am o rugaminte pentru cine se pricepe, sau a trecut prin asa ceva.............atentie va rog
    Am un 320 d din 2007, iulie.............
    De 3, 4 luni, iese un miros toxic inecacios, de sub ea, sau probabil prin teava de esapament...........
    Este un miros foarte toxic, inecacios, la inceput nu intra in masina, dar acum intra si in masina, cand stai pe loc cu motorul pornit
    Abia iam schimbat filtrele si uleiul, pt ca ma gandeam ca e de la polen...
    Dar nu este. Deci , este posibil sa fie de la catalizator, sau filtru de particule, sau ceva la motor ???????
    Masina nu are mai mult de 60.000 de km, deci nu este foarte umblata, si merge foarte bine, demaraj, consum bun, pornirea, este ok totul.
    Va rog stiti cumva care ar fi problema? Vas fii recunoscator daca ma puteti ajuta.
    Bafta.
    Suna a filtru de particule imbacsit, care-ti baga gazele inapoi.

    Stii sigur ca are 60 de mii de km ?
    E luata din Germania ?
    In ce an e luata ?
    Poti sa-mi dai ultimile 7 caractere din sasiu sa vad ce intervale de service a avut ?

    I don't have any solution but I certainly admire the problem.
    Jump for JOY, JOY is BMW.
    LSD Junkie.

  10. #25

    Default bmw 320 D, E90, 2007

    Salutari
    Va multumesc pentru raspunsul rapid oferit catre mine.

    Masina am cumparat-o de noua, noua de la casa BMW , din spania, pt ca am locuit cativa ani acolo.

    Si numai eu am mers cu ea, dar am avut masina de servici, si nu prea am circulat cu ea, de asta are asa putini km 59.877.(aproape 60.000), masina este din 2007 luna iulie, E90, 163 CP (120KW), MOTOR 1995 cm3

    Deci este totul in regula cu ea, nu are legatura cu masinile din Germania.

    Uitati nr de sasiu :
    WBAVC31070VG18089

    Asa credeti, ca poate fii filtrul de particule? Sa fie imbacsit?
    Si se poate curata, sau cum?

    Va multumesc si astept pareri in continuare de la dumneavoastra.

    O zi buna.

  11. #26

    Default

    In principiu problema asta poate fi cauzata de mai multe factori :
    - filtru de particule (dar probabil nu este cazul aici)
    - galeria de evacuare fisurata

    Revin cu detalii legate de sasiu

    I don't have any solution but I certainly admire the problem.
    Jump for JOY, JOY is BMW.
    LSD Junkie.

  12. #27

    Default bmw 320 d, E90, 2007, 1995cm3, 120kw(163CP)

    Buna

    Ok , am inteles, deci daca ar fi fisurata, e o problema grava.

    Ok, astept in continuare raspunsul dumneavoastra vizavii de numarul de sasiu.

    Va multumesc pentru atentia acordata.

    O zi buna.

  13. #28

    Default

    Te rog nu-mi mai spune dumneavoastra

    Nu stiu nici un caz pe e90 cu galeria fisurata, in schimb pe e60 stiu foarte multe, la motoarele de 3L.

    I don't have any solution but I certainly admire the problem.
    Jump for JOY, JOY is BMW.
    LSD Junkie.

  14. #29

    Default E 90

    Ok

    Banuiesc ca suntem tineri amandoi, nu mai vorbesc cu dumneavoastra.
    Este forma mea de a ma adresa catre persoanele necunoscute.

    Ma numesc Daniel, si mar bucura sa nu fie nici un E90, cu fisura, pentru ca e pacat, are asa putini km, si as murii de ciuda sa fiu eu acela ghinionist.

    Ok, poate ai dam de capat, ca tare ma doare sufletul de ea

    Iti multumesc , si astept raspuns in continuare

  15. #30

    Default

    Deci, pe 7.11.2008 a avut o intrare in service (una singura) in germania unde sistemul e centralizat, dar era legata de partea de sunet.

    Din pacate doar atat iti pot spune despre masina, daca stii de intrarea asta in service, masina e ok, si filtrul de particule nu prea are cum sa pice sub 150mii-200 de mii de km.

    I don't have any solution but I certainly admire the problem.
    Jump for JOY, JOY is BMW.
    LSD Junkie.

Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •