PDA

View Full Version : Cati km aveti si cat merge un motor de BMW?



MARIORAR
02-10-2009, 09:01
Ma intrebasem de curand daca ar trebui sa schimb masina sau inca pot sa o alerg...
Am un 525 d E39,din 2002 si are 240 de mii/km rulati,ce-i drept in afara tarii noastre;Intretinerea am facut-o numai la reprezentanta (chiar daca e mai scump).
Imi place masina si bani de urmatoarea inca nu sunt,dar nici de reparatii;
Probleme cu motorul nu am avut niciodata,doar am schimbat pe la 200000 turbina.
De aceea va cer opiniile;
Cati km aveti cu masinile si care au fost in general problemele,eventual si pe la cati km?
Merci anticipat!:d

MARIORAR
05-10-2009, 14:07
Dar chiar nimeni nu zice nimic?
o parere macar
?????????????????????

MARIORAR
05-10-2009, 14:08
sau poate nu stiti daca aveti km reali?

cefi
05-10-2009, 15:05
sau poate nu stiti daca aveti km reali?

cred ca asta e o intrebare general valabila,ce si-o pune cam toata lumea care-si cumpara masini second-hand.

A mea are aproximativ 123300 km ,deci motorul e inca tinerel.
Probleme cu ea am la debitmetru de aer (care se pare ca e un punct sensibil la majoritatea),si presiunea benzinei,care inca nu am reusit sa o rezolv.
In rest,multumita drumurilor noastre ce se prezinta in stare extraordinara,probleme am la bucse,bielete,si suspensii.

leontestefan
08-10-2009, 14:58
Cred ca este foarte relativ. E greu sa spui. Depinde de foarte multi factori, cum ar fi: stilul de condus,drumurile pe care mergi,motorina pe care o folosesti,etc..
In general un BMW cu nr de km care ii zici nu ar trebui sa aiba probleme mai ales la motor. Ce tine de bucse si consumabile cu orice masina care merge in Romania sunt probleme. O masina ingrijita duce mult. Asta e parerea mea. Eu am avut un E39 520d din 2000, modelul fara facelift, si l-am dat la 235.000 km pt ca aveam multe probleme cu bucse,amortizoare,plus ca avea multe semne de vechime, bucse de cauciuc care picau intr-una din cauza vechimei... Eu am mers f mult cu ea in tari din Europa de Est pe drumuri proaste. Motorul era extraordinar. Nu am avut probleme niciodata cu el.
Numai bine.

MARIORAR
08-10-2009, 15:31
Multumesc tuturor celor care ati postat;
Insa eu ma refeream strict la motor;probleme cu consumabilele sunt sigur ca are toata lumea din Ro,ce poseda un autoturism,fie el si Aston Martin,la ce drumuri sunt;
Carburantii,zic eu,s-au imbunatatit,uleiuri bune sunt si la noi...
Asa ca doar probleme la motor cine are sau a avut si vreau sa vad care ar fi un record de km pe un motor diesel sau benzina de BMW;
Am avut de ex un 4Audi 100CC diesel in 5 cilindrii linie,fara turbo,cu care am rulat 600 si ceva de mii si nu am avut pb deloc cu motorul nu a fost segmentat niciodata,in rest am schimbat cam tot de 2 ori pe el ;))si daca faci un calcul...puteam sa mai i-au vreo 2 masini... ;))

MARIORAR
20-10-2009, 11:26
Daca tot am lansat topicul asta,consider ca as fi cel mai in masura sa detaliez in amanunt cam ce conduc,si cam ce am schimbat pe motor;deci:
-la 190 mii lantul de distributie
-la 200 mii turbo
-la 240 mii alternator si pompa de apa
Cam atat:wallbash:multe?:laugh:

tune_cat
22-10-2009, 23:02
eu am luat masina cu 205000 si acum am 230000 si e totul ok la motor - 525i

MARIORAR
02-11-2009, 11:04
Daca tot am lansat topicul asta,consider ca as fi cel mai in masura sa detaliez in amanunt cam ce conduc,si cam ce am schimbat pe motor;deci:
-la 190 mii lantul de distributie
-la 200 mii turbo
-la 240 mii alternator si pompa de apa
Cam atat:wallbash:multe?:laugh:

A;suspensii sport,gazmatice Koni,frane (discuri,etriere,placute si furtune,etc Brembo)
Urmeaza un Kit M5 cu tot cu evacuari...
Curand...sper!
Aaaa,inca ceva ...am schimbat suporti motor (era doar unu f...t,dar i-am shimbat pe ambii):whistle:

MARIORAR
28-11-2009, 21:41
[QUOTE=tune_cat;41701]eu am luat masina cu 205000 si acum am 230000 si e totul ok la motor - 525i[/QUO


Si nu ai schimbat nimic,nimic sub capota?:crybaby:
Altcineva nu se baga???

SORIN-SM
29-11-2009, 18:49
in afara de turbo totul a picat la un nr de km mai mult decat acceptabil.
si turbo pica din cauza proastei exloatari a motorului,neglijjentei la inlocuirea uleiuluiin nr. de km vorbind,necuratarii conductelor de ungere a turbinei,si alegerii gresite a caracteristicilor de vascozitate a uleiului.






Daca tot am lansat topicul asta,consider ca as fi cel mai in masura sa detaliez in amanunt cam ce conduc,si cam ce am schimbat pe motor;deci:
-la 190 mii lantul de distributie
-la 200 mii turbo
-la 240 mii alternator si pompa de apa
Cam atat:wallbash:multe?:laugh:

MARIORAR
29-11-2009, 19:00
in afara de turbo totul a picat la un nr de km mai mult decat acceptabil.
si turbo pica din cauza proastei exloatari a motorului,neglijjentei la inlocuirea uleiuluiin nr. de km vorbind,necuratarii conductelor de ungere a turbinei,si alegerii gresite a caracteristicilor de vascozitate a uleiului.







Posibil sa fie asa,insa eu am luat-o pe la 188000,si de atunci o intretin numai la reprezentanta;
Acuma cel dinnaintea mea ce a facut cu ea...greu de zis;
A... si am luat-o de la un batran...sti cum zic toti cei ce cumpara din afara si second:laugh:
Dar uite ca batranu' asta conducea atat de prost incat,pot sa zic, ca mai bine o luam de la 'racing':lol:
Era un american obisnuit cu cutie automata;si o tura de ma inebunea;mergea cu a2-a prin tot centru Waterloo-ului!
Posibil sa ai dreptate cand zici ca turbo s-ar fi dus din cauza exploatrii proaste a motorului...:wallbash:

SORIN-SM
29-11-2009, 19:23
deci exploatarea corespunzatoare a unui motor dotat cu turbo se face peste 2000 ture atuci cand incepe turbina sa lucreze.este recomandabil de cate ori se poate exploatarea motorului intre 2000 si cat se opreste turometru masinii.
fiind injectie controlata electronic nu poti sa spargi motorul sau turbina prin supraturare pt ca este limitat electronic.masina este dotata cu turbo pt ca el sa fie folosit.
atat cu exploatarea.
uleiul.daca motorul e dotat cu fap(filtru de particule)caracteristica recomandata de baietii care au inventat sistemul de la psa(peugeot-citroen)adoptata de bmw apoi si de altii,este 5w30.
daca masina nu are fap este recomandat 5w40
mantenanta-departamentul comercial ar zice 15-20,30 miicat doreste proprietarul sa-i auda urechile ca sa nu investeasca in masina foarte mult(este vb de prop romani in general)
departamentul service zice cat mai repede atat mai bine.eu zic max 10mi km.fac parte evident dintr-un dep service.
marca:bmw recomanda castrol(ambalat in castrol sau bmw e acelasi produs deci egal
cu incredere se poate folosi si motul cu caracteristicile de mai sus.ei sunt nr.1 in rally.
daca evo nu moare cu motul nici bmw nu crapa garantat.
curatatu conductelor se face odata sa fi sigur ca e curat si gata daca schimbi uleiul regulat nu se pot produce depuneri .
axul turbinei este uns prin prelingere nu prin jet.si are rotatii de la 140mi/mi la 240mi,rot/min la cele de ultima generatie cu geometrie variabila.
deci daca se infunda o conducta cu depunere in 30 secunde in mers nu mai ai turbo.
cam atat spor la intretinerea motorului.
pt alte intrebari doar cu incredere

MARIORAR
29-11-2009, 19:32
deci exploatarea corespunzatoare a unui motor dotat cu turbo se face peste 2000 ture atuci cand incepe turbina sa lucreze.este recomandabil de cate ori se poate exploatarea motorului intre 2000 si cat se opreste turometru masinii.
fiind injectie controlata electronic nu poti sa spargi motorul sau turbina prin supraturare pt ca este limitat electronic.masina este dotata cu turbo pt ca el sa fie folosit.
atat cu exploatarea.
uleiul.daca motorul e dotat cu fap(filtru de particule)caracteristica recomandata de baietii care au inventat sistemul de la psa(peugeot-citroen)adoptata de bmw apoi si de altii,este 5w30.
daca masina nu are fap este recomandat 5w40
mantenanta-departamentul comercial ar zice 15-20,30 miicat doreste proprietarul sa-i auda urechile ca sa nu investeasca in masina foarte mult(este vb de prop romani in general)
departamentul service zice cat mai repede atat mai bine.eu zic max 10mi km.fac parte evident dintr-un dep service.
marca:bmw recomanda castrol(ambalat in castrol sau bmw e acelasi produs deci egal
cu incredere se poate folosi si motul cu caracteristicile de mai sus.ei sunt nr.1 in rally.
daca evo nu moare cu motul nici bmw nu crapa garantat.
curatatu conductelor se face odata sa fi sigur ca e curat si gata daca schimbi uleiul regulat nu se pot produce depuneri .
axul turbinei este uns prin prelingere nu prin jet.si are rotatii de la 140mi/mi la 240mi,rot/min la cele de ultima generatie cu geometrie variabila.
deci daca se infunda o conducta cu depunere in 30 secunde in mers nu mai ai turbo.
cam atat spor la intretinerea motorului.
pt alte intrebari doar cu incredere

Mda,m-ai lamurit!Merci!
Are filtru de particule si folosesc Elf 5W30 luat de la reprezentanta;cu toate ca stiam ca BMW foloseste Castrol...
Si de la un schimb la altul nu-mi ia mai mult de 600-800ml!
In general schimb la 2500-3000 si peste,si nu plec niciodata la 'rece' pana nu las motorul sa functioneze cca 1 minut!
Imi zicea mie cineva ca si la 'cald' si la 'rece',cand pornesti,ar fi recomandat sa lasi motorul fara sa-l pui in sarcina pana cand turometru nu e pe 500 rot/min,ca cica atunci isi trage turbo ulei;
ma rog,ideea e ca acuma inca am garantie pe el si sper sa ma mai tina,cel putin cat a tinut celalalt:thumbup:

SORIN-SM
29-11-2009, 19:59
500 rot la relantiu?
nici benzinarele nu coboara asa jos
la rece ar trebui sa fie dupa socul automat intre 1000 si 1200 iar la cald in jur de 800rot per minut.
e bine de lasat motorul cel putin 1min vara inainte de a pornii la drum si iarna cam 3-5min.
uleiul ajunge in turbo in momentul in care ai pornit motorul pt ca pompa de ulei e antrenata pe lant deobicei de arbore cotit si uleiul e imediat acolo unde trebuie.
la faza cu consumu,nu intotdeauna cand lipseste de pe joja l-a papat matorul,uleiul se poate pierde si prin turbo.la capetele axului el are cate un simering unul spre evac unaul spre admisie.teoretic nu ar trebui sa treaca ulei de ele dar de la o vreme daca scapa pe la simeringul de la evacuare il poate arunca pur si simplu pe toba fara sa fie vreo problema cu motorul,daca scapa pe la simeringul de la admisie intra in motor si se arde cu fum albastru la toba finala.
dar daca turbo tau e nou nu ar trebui sa fie probleme.
daca totusi ai consum,dute la un atelier care poate masura compresia la motor.
nu e voie sa fie diferenta mai mare de 5 bar intre pistoane,si media la diesel ar fi 25 bar.
am vaz motoare noi cu compresie 33 bar si motoare noi cu 25bar nu e batut a in cuie o anumita compresie ,sub 25 nu e prea ok.testarea se face la cald,si conteaza diferenta,max 5 bar.
daca ai segmenti uzati pe acolo poate sa iti consume ulei.
incearca un aditiv de ulei.
cauta la reprezentante peugeot citroen aditivi aspeciali pt ulei pentru motoare dotate cu fap.
alea nu fac rau.doar bine.
multa bafta si dai cox ca nu maoare:)

SORIN-SM
29-11-2009, 20:08
uitasem,daca zici ca ai fap,un fap infundat sau aproape infundat face foarte grea evacuarea gazelor,in timp de turbina in sarcina doreste sa bage cat mai mare presiune in motor,undeva la mijloc se produce un soc si exista riscul de a se rupe palete la turbo.pe tester se vede in mers la 4000rot/min presiunea diferentiala existenta in filtru de particule la peugeot -citroen tot ce e peste 400mbar e mare si inseamna un fap infundat.si se curata cu danfu si spuma activa cam o jumate de ora,si la bmw se spala dar nu stiu cu ce solutii.dar stiu pe cineva in sm care face asta..
daca primul turbo s-a stricat prin blocarea axului atunci e problema de ungere.
daca s-au spart paletele poate fi si fap infundat.
gata.
o seara placuta.

MARIORAR
29-11-2009, 20:09
Mda,poate 800 de rot/min...ca e mai sus de linia de 500:p
Nu am nicaieri nici un fel de scapari de ulei,si am schimbat si baia de ulei si toate garniturile aferente,ca am luat un calup in Ro si am fisurat-o!
Cat despre aditivi...bingo,folosesc deja :laugh:
Ceva cu particule de molibden si inca ceva!sunt f multumit;scade din zgomotul motorului,aproape instantaneu,iar culoarea uleiului,ramane un gri sidephat,pana la schimbare...
Si schimb uleiul la cca 12,14 mii!
Oricum merci mult de detaliile pe care mi le-ai oferit,sau as putea zice 'ni'le-ai oferit!:clap:

MARIORAR
29-11-2009, 20:12
uitasem,daca zici ca ai fap,un fap infundat sau aproape infundat face foarte grea evacuarea gazelor,in timp de turbina in sarcina doreste sa bage cat mai mare presiune in motor,undeva la mijloc se produce un soc si exista riscul de a se rupe palete la turbo.pe tester se vede in mers la 4000rot/min presiunea diferentiala existenta in filtru de particule la peugeot -citroen tot ce e peste 400mbar e mare si inseamna un fap infundat.si se curata cu danfu si spuma activa cam o jumate de ora,si la bmw se spala dar nu stiu cu ce solutii.dar stiu pe cineva in sm care face asta..
daca primul turbo s-a stricat prin blocarea axului atunci e problema de ungere.
daca s-au spart paletele poate fi si fap infundat.
gata.
o seara placuta.

Ms , si tie!:rockon:

SORIN-SM
29-11-2009, 20:16
by the way,am si eu o durere intr-un nou topic,
evacuare 520i e 34,poate ma ajuta cineva si pe mine,u sau amici de ai tai.
merci o seara faina

MARIORAR
29-11-2009, 20:30
by the way,am si eu o durere intr-un nou topic,
evacuare 520i e 34,poate ma ajuta cineva si pe mine,u sau amici de ai tai.
merci o seara faina

Am vazut topicul deja,dar intru in categoria celor care ar trebui sa se abtina:laugh: !!!
Am sa intreb 'and i let you know' :kool:

MARIORAR
29-11-2009, 20:37
by the way,am si eu o durere intr-un nou topic,
evacuare 520i e 34,poate ma ajuta cineva si pe mine,u sau amici de ai tai.
merci o seara faina

Pt moment...http://www.realoem.com/bmw/select.do ...,e tot ce pot face!

SORIN-SM
29-11-2009, 20:44
de site stiam,da acolo gasesc ev originala,aia nu ok:),nu vreau cat,nu vreau tobe intermediare doar o teava de inox dupa galerie si una mica finala pt maxim de aerisire.:)

MARIORAR
29-11-2009, 20:47
de site stiam,da acolo gasesc ev originala,aia nu ok:),nu vreau cat,nu vreau tobe intermediare doar o teava de inox dupa galerie si una mica finala pt maxim de aerisire.:)

Ok,ma interesez si iti spun ce am rez!

SORIN-SM
29-11-2009, 20:50
ok merci,astept

MARIORAR
29-11-2009, 22:03
Se mai baga cineva?
Oricum este un forum in care avem dreptul sa folosim pseudonime;
Cand iesim cu pisicutele la vanzare e altceva;
Totusi hai sa facem o statistica evaluativa a ceea ce ne pasioneza,referitor la km,probleme si rezolvari!
Astept pareri...,comentarii,etc!

LYLY
30-11-2009, 00:32
Se mai baga cineva?
Oricum este un forum in care avem dreptul sa folosim pseudonime;
Cand iesim cu pisicutele la vanzare e altceva;
Totusi hai sa facem o statistica evaluativa a ceea ce ne pasioneza,referitor la km,probleme si rezolvari!
Astept pareri...,comentarii,etc!

Nu ai sa vezi asa ceva...
Diferenta intre capitalisti si cei din estul Europei e una de mentalitate!
Daca esti si pe forumurile din west,si cred ca te-am vzt sub acelasi nume,cel putin pe ala de Fr,o sa vezi cum oamenii sunt sinceri si spun ce pb au avut cu bolidurile lor!*
Se fac stastistici si se ajuta!la noi parca sunt invidiosi si mai se baga in seama si cei care nu au inca 4 clase in viteza intaia!
Scuze,sper sa nu ofensez pe nimeni,insa ...
La a mea am schimbat bielete si pompa de apa,pe la 170 de mii,lantul la 186000;in rest...talpa;acuma am 232000 si nu-mi consuma gram de ulei!

MARIORAR
30-11-2009, 00:44
Nu ai sa vezi asa ceva...
Diferenta intre capitalisti si cei din estul Europei e una de mentalitate!
Daca esti si pe forumurile din west,si cred ca te-am vzt sub acelasi nume,cel putin pe ala de Fr,o sa vezi cum oamenii sunt sinceri si spun ce pb au avut cu bolidurile lor!*
Se fac stastistici si se ajuta!la noi parca sunt invidiosi si mai se baga in seama si cei care nu au inca 4 clase in viteza intaia!
Scuze,sper sa nu ofensez pe nimeni,insa ...
La a mea am schimbat bielete si pompa de apa,pe la 170 de mii,lantul la 186000;in rest...talpa;acuma am 232000 si nu-mi consuma gram de ulei!

Si eu te cunosc!tot de pe forumurile alea,nu?tu esti Slim Cat,nu?:laugh:

SORIN-SM
01-12-2009, 12:39
sper ca nu am intrat in colimatorul a celor cu 4 clase in vit 1-a:),avand in vedere ca pe topicul asta deocamdata suntem doar noi trei!



Nu ai sa vezi asa ceva...
Diferenta intre capitalisti si cei din estul Europei e una de mentalitate!
Daca esti si pe forumurile din west,si cred ca te-am vzt sub acelasi nume,cel putin pe ala de Fr,o sa vezi cum oamenii sunt sinceri si spun ce pb au avut cu bolidurile lor!*
Se fac stastistici si se ajuta!la noi parca sunt invidiosi si mai se baga in seama si cei care nu au inca 4 clase in viteza intaia!
Scuze,sper sa nu ofensez pe nimeni,insa ...
La a mea am schimbat bielete si pompa de apa,pe la 170 de mii,lantul la 186000;in rest...talpa;acuma am 232000 si nu-mi consuma gram de ulei!

mada_13
01-12-2009, 13:04
Mi'am luat un E60 de nou , la 80.000km am schimbat Turbo pe el,m-a lasat in drum spre zalau, acum am 120.000km, asta a fost singura problema care am avut'o pana acuma, singura, dar cam costisitoare:)...

SORIN-SM
01-12-2009, 13:06
daca tot am inceput sa vb prin topic pe aici,sa ma descarc si eu.am un tempra tds de 90 cp mostenit din nefericire, in pregatire de inlocuire cu 520i e 34.
am bord electronic arata 5 cifre 45mi si ceva presupun ca cu 2 in fata fie si 3 nu ma deranjeaza.e in familie de 12 ani rulata ca masina de familie deci din 97 nu o mai vaz autostrada si km multi.
in ultimii 2 ani dacand e la mine am cheltuit ceva maruntis,sper sa incapa in spatiu asta:)
230mi distrib,de atunci pana acum 3 schimburi de ulei si 2 de filtre aer si zama(motorina),
aditiv ulei cu continut de teflon
nu mai stiu km da lista continua,
demaror si alternator rectifit complet de curand,
cilindru de frana in spate +conducta,
acumulator de 75a,
kit ambreaj,
janta tabla(indoita pe autostrazile din municipiu sm),
gume de iarna 2
cap planetar
plac frana fata
cheie rupta in contact=panou cu pornire la buton,investitie de 10 ron,
diuze injectoare(am lasat-o in targ sa o vand 2 luni si laprima pornire am pornit in 2 injectoare,deci am schimbat 4 diuze mm),
bujii incandescente
ar mai fi maruntisuri da m-is notate in carnetelul din masina.
ii cineva mai tare ca mine?
nu am probleme cu turbo da ia cox la greu si ma mandresc ca la 18 ani merg cu 160km/h,la drum intins nu schim sub 3500-4000(18 ani are masina:)
ulei completez cam 600-800g la schimb adica aprox 7-8000
da dupa introducereea aditivului am costatat ca nu mai consuma atat de mult deci estimarea e mai grea acum.
astept si alti sinceri pe felie:)

LYLY
01-12-2009, 17:45
sper ca nu am intrat in colimatorul a celor cu 4 clase in vit 1-a:),avand in vedere ca pe topicul asta deocamdata suntem doar noi trei!

Suntem 4 cu Cefi:p
Doamne fereste ,nu te-am pus la socoteala;si apoi se vede ca nu esti un "coclar":laugh:Asta cu "coclarul",am luat-o de aici de pe forum.
Generalizam doar,fara sa-mi doresc a ofensa pe nimeni!

cefi
01-12-2009, 17:50
Ce?Cine?Despre ce e vorba? :laugh:

MARIORAR
01-12-2009, 17:58
Suntem 4 cu Cefi:p
Doamne fereste ,nu te-am pus la socoteala;si apoi se vede ca nu esti un 'coclar':laugh:
Generalizam doar fara sa-mi doresc a ofensa pe nimeni!

Defapt suntem 5 cu Tune_Cat!!!:laugh:

MARIORAR
02-12-2009, 23:10
Suntem 4 cu Cefi:p
Doamne fereste ,nu te-am pus la socoteala;si apoi se vede ca nu esti un "coclar":laugh:Asta cu "coclarul",am luat-o de aici de pe forum.
Generalizam doar,fara sa-mi doresc a ofensa pe nimeni!

Altcineva,...va rog!
Sau cuma as zice la servici:"Urmatorul,...va rog!"

MARIORAR
06-12-2009, 22:55
Suntem 4 cu Cefi:p
Doamne fereste ,nu te-am pus la socoteala;si apoi se vede ca nu esti un "coclar":laugh:Asta cu "coclarul",am luat-o de aici de pe forum.
Generalizam doar,fara sa-mi doresc a ofensa pe nimeni!

Sincer sa fiu,speram sa pui alt avatarar;;;

sradu
11-12-2009, 13:16
Am e 39 benzina, 2500 cmc, 180 cp
383.000 Km

Sub capota am schimbat:
- popmpa servodirectie, ventilator ac, radiator si furtune racire, termostat, vasco cuplaj

A inceput sa consume ulei (3-4 l la 10.000 km) dar nu scoate fum (poate in accelerari sa scoat nu-mi dau seama) si nici nu se vede curs.
Ceva sfaturi ce sa controlez?

cefi
11-12-2009, 14:49
Daca iti consuma 3-4 l de ulei la 10000km nu e de bine.
Vezi sa nu ai scurgeri,pe la garnituri (garnitura filtru ulei,garnitura capac motor,garnitura chiulasa,ori in partea inferioara)
Ce ulei pui?

sradu
11-12-2009, 14:54
Scurgeri nu sunt ptr ca s-au verificat la ultima revizie.

Ulei foloseam Castrol 5W60 si la ultimul schimb cei de la reprezentanta au zis sa incercam BMW 5W40 si asa am facut dar tot consuma sau dispare.
Ei spun ca e normal consumul la varsta ei dar mie mi se pare cam mare.

Revin cu precizarea ca de curand am schimbat garnitura capac motor.

MARIORAR
14-12-2009, 05:25
Scurgeri nu sunt ptr ca s-au verificat la ultima revizie.

Ulei foloseam Castrol 5W60 si la ultimul schimb cei de la reprezentanta au zis sa incercam BMW 5W40 si asa am facut dar tot consuma sau dispare.
Ei spun ca e normal consumul la varsta ei dar mie mi se pare cam mare.

Revin cu precizarea ca de curand am schimbat garnitura capac motor.

Greu de crezut ca pierzi pe acolo atat de mult ulei;
Verifica garniturile le supape,adica semeringurile,mai exact...
Cred ca dupa o diagnoza vei sti exact ce e!
Nu uita sa ne zici si noua ce a fost;asteptam!
Si multa batfa!!!
:rockon:

MARIORAR
23-12-2009, 09:46
daca tot am inceput sa vb prin topic pe aici,sa ma descarc si eu.am un tempra tds de 90 cp mostenit din nefericire, in pregatire de inlocuire cu 520i e 34.
am bord electronic arata 5 cifre 45mi si ceva presupun ca cu 2 in fata fie si 3 nu ma deranjeaza.e in familie de 12 ani rulata ca masina de familie deci din 97 nu o mai vaz autostrada si km multi.
in ultimii 2 ani dacand e la mine am cheltuit ceva maruntis,sper sa incapa in spatiu asta:)
230mi distrib,de atunci pana acum 3 schimburi de ulei si 2 de filtre aer si zama(motorina),
aditiv ulei cu continut de teflon
nu mai stiu km da lista continua,
demaror si alternator rectifit complet de curand,
cilindru de frana in spate +conducta,
acumulator de 75a,
kit ambreaj,
janta tabla(indoita pe autostrazile din municipiu sm),
gume de iarna 2
cap planetar
plac frana fata
cheie rupta in contact=panou cu pornire la buton,investitie de 10 ron,
diuze injectoare(am lasat-o in targ sa o vand 2 luni si laprima pornire am pornit in 2 injectoare,deci am schimbat 4 diuze mm),
bujii incandescente
ar mai fi maruntisuri da m-is notate in carnetelul din masina.
ii cineva mai tare ca mine?
nu am probleme cu turbo da ia cox la greu si ma mandresc ca la 18 ani merg cu 160km/h,la drum intins nu schim sub 3500-4000(18 ani are masina:)
ulei completez cam 600-800g la schimb adica aprox 7-8000
da dupa introducereea aditivului am costatat ca nu mai consuma atat de mult deci estimarea e mai grea acum.
astept si alti sinceri pe felie:)

Bravo!
Vezi,asta asteptam de la topicul asta;
Pareri,impresii si sinceritate!
De ce sa nu ne ajutam daca putem?
Asa,macar stim la ce pb sa ne asteptam si cum sa le rezolvam.
:rockon:

rac.val27
24-12-2009, 19:58
320d-2003,am luato la 85k si la 112k a picat turbo!acum am 125 si nici o alta problema sub capota,dar nici macar un bec ars!ulei castrol 5-30!cand am schimbat turbina mi-a pus ulei REPSOL 5-30 cica sa-l las pe ala un schimb dupa care sa-i pun castrol:confused:.apropo de turbina,cea veche nu pare a fi distrusa.in primul rand pt ca nu are joc deloc pe ax,ce am observat...se invarte cam greoi!

rac.val27
24-12-2009, 20:06
un bun prieten al meu,a cunoscut un taximetrist ce avea o masina....care avea in bord 900k fara nici o interventie in motor,pur si simplu sigilat!!cei ce fabrica acea marca i-au promis taximetristului cadou, acelasi model dar ultima generatie,daca ajunge la 1000k fara sa despaca motorul!ce ziceti?omul este prietenul meu ,asa ca nu ma minte!

MARIORAR
03-01-2010, 09:16
Buna,colegilor de pe forum si tot ce va doriti in 2010!
De sarbatorile de iarna am fost plecat in Fr si printre altele,am gasit un posesor de E39 din 2001,3000 cm3,aut,foarte bine intretinut si care avea 311000 si ceva si inafara de lantul de distributie si consumabile cum ar fi placute,ulei si parca discuri de frana,nu a schimbat nimic...
Motorul torcea f bine si tipul,un tanar de 37 ani,zicea ca de obicei iarna nu circula cu masina,anul asata fiind o exceptie!A fost primul proprietar si culmea,a renuntat la inspectiile tehnice oferite de bavarezi dupa primii 4 ani!(probabil dupa garantie)pe motiv ca ar fi 'costisitoare si nejustificate'...
Zicea ca tine masina tocmai ca nu i-a facut pb pana acuma si ca are un consum mic!
E drept ca in sudul Frantei iarna e mai mult o toamna tarzie sau o primavara timpurie!
Intrebarea care m-a framantat este:
"Oare e posibil ca iernile grele de pe la noi sa influenteze intr-atata buna functionare a motoarelor,si implicit necesitatea de a inlocui o gramada de piese si sonde,lamda egr,mai stiu eu de care?sau turbine,pompe,etc???"

MARIORAR
03-01-2010, 09:25
un bun prieten al meu,a cunoscut un taximetrist ce avea o masina....care avea in bord 900k fara nici o interventie in motor,pur si simplu sigilat!!cei ce fabrica acea marca i-au promis taximetristului cadou, acelasi model dar ultima generatie,daca ajunge la 1000k fara sa despaca motorul!ce ziceti?omul este prietenul meu ,asa ca nu ma minte!

Faza asta era la motoarele M.....s acu ceva vreme in urma,vreo 10 ani;
Stiu ca era un parking in fata reprezentantei din Stutgart cu exponate care aveau un milion sau mai mult de km,fara interventii in motoare;asta pot sa confirm,pt ca am fost personal acolo,insa erau mai mult microbuse...
Cat despre ce oferta le propunea posesorilor,nu as putea sa ma pronunt;
Si hai sa recunoastem ca nu se mai fac motoarele de altadata!:laugh:
Sti cum se zice inca de M "Cobra",cu care firma a pierdut o gramada de cascaval pt ca nu se vindeau urmatoarele modele,cele precedente fiind extrem de rezistente si deloc pretentioase!
Dar acuma...poti sa uiti;s-au desteptat si ei,doar vb aia si ei trebuie sa mance o pita,nu?:laugh:

Cred ca nu pot zice marca,sau???

cucea
03-01-2010, 16:11
a mea masina,320d e46,1999,are 330000 km,si inca merge bine...:D,de schimbat am schimbat asa:
-pompa injectie.....parte electronica stricata.
-telescoape.ceva bucsi,si un arc care sa rupt in mers si sa infipt in anvelopa mea fata dreapta ''nici nu am apucat sa pun cricul sub ea'',suparare mare,am mai schimbat placute frana,racord flexibil,termostate,filtre si alte maruntisuri.in rest toate bune...sper ca nu am uitat ceva.va salut si un an nou fericit la toata lumea,ferit de incidente.

cefi
03-01-2010, 16:33
Buna,colegilor de pe forum si tot ce va doriti in 2010!
De sarbatorile de iarna am fost plecat in Fr si printre altele,am gasit un posesor de E39 din 2001,3000 cm3,aut,foarte bine intretinut si care avea 311000 si ceva si inafara de lantul de distributie si consumabile cum ar fi placute,ulei si parca discuri de frana,nu a schimbat nimic...
Motorul torcea f bine si tipul,un tanar de 37 ani,zicea ca de obicei iarna nu circula cu masina,anul asata fiind o exceptie!A fost primul proprietar si culmea,a renuntat la inspectiile tehnice oferite de bavarezi dupa primii 4 ani!(probabil dupa garantie)pe motiv ca ar fi 'costisitoare si nejustificate'...
Zicea ca tine masina tocmai ca nu i-a facut pb pana acuma si ca are un consum mic!
E drept ca in sudul Frantei iarna e mai mult o toamna tarzie sau o primavara timpurie!
Intrebarea care m-a framantat este:
"Oare e posibil ca iernile grele de pe la noi sa influenteze intr-atata buna functionare a motoarelor,si implicit necesitatea de a inlocui o gramada de piese si sonde,lamda egr,mai stiu eu de care?sau turbine,pompe,etc???"


Nu are de-a face vremea cu starea masinilor,si durata lor de viata.
Diferentele sunt date in primul rand de mentalitatea posesorilor,de stilul si maniera de condus/exploatare.Mai intervine si starea drumurilor,care face foarte mare diferenta.La noi,drumurile sunt deplorabile.
De asemenea,tot deplorabile mi se par calitatea consumabilelor (ulei,piese),calitatea si profesionalismul mecanicilor,precum si calitatea combustibililor.
In ceea ce priveste costul reviziilor la o reprezentanta,sunt total de acord.

Pana una alta,La Multi Ani!

MARIORAR
04-01-2010, 21:21
Nu are de-a face vremea cu starea masinilor,si durata lor de viata.
Diferentele sunt date in primul rand de mentalitatea posesorilor,de stilul si maniera de condus/exploatare.Mai intervine si starea drumurilor,care face foarte mare diferenta.La noi,drumurile sunt deplorabile.
De asemenea,tot deplorabile mi se par calitatea consumabilelor (ulei,piese),calitatea si profesionalismul mecanicilor,precum si calitatea combustibililor.
In ceea ce priveste costul reviziilor la o reprezentanta,sunt total de acord.

Pana una alta,La Multi Ani!

Mda,La Multi Ani si tie!!!:rockon:

MARIORAR
05-01-2010, 05:55
Si totusi zic eu,ca diferentele mari de temperatura afecteaza cat decat motoarele,sau cel putin cablurile,furtunele aferente;
e destul sa nu ai concentratia necesara a antigelului si deja ai comis-o!
Dar cred ca ai dreptate si asta intra in categoria 'intretinere' auto si 'mentalitate';asa e!

MARIORAR
05-01-2010, 22:55
Uite am fost azi la cineva care si-a luat un Seat Toledo,nu stiu ce an de fabricatie,insa,dar are 68000 de km reali,benzinar de 1800cm3,arata super si nu a fost pornit de 3 ani!Am pornit-o cu o baterie noua nu cu cea a masinii,si destul de usor;la a 3-a,a4-a cheie;la inceput parca in 2 ,3 pistoane,dar a pornit!
El a venit in urma mea;pana la destinatie(la el acasa)
Ei bine datorita faptului ca masina nu a fost folosita si ca era garata undeva afara in tot acest timp,pe traseu,a inceput sa nu mai traga si sa scoata fum de sub capota;am zis ca sigur e radiatorul:
Norocul nostru a fost ca am ajuns relativ repede(cca 60 km);
Tipul a parcat masina in curte,si pana am mai vb noi cate ceva;zic hai sa-i dam o cheie ca parca mergea in 3 pistoane,si uite ca nu a mai pornit
am omorat bateria si nimik!Am uitat sa zic are cutie automata!
i-am dat curent de m-am ofilit si tot nimik
nu o mai luase!
Zic io ca totusi si iernile grele isi spun cuvantul!
Daca nu o pornesti din cand in cand te lasa-n drum frate si nici nu sti ce are!

cefi
06-01-2010, 00:55
Asa este!
Cunosc si eu cateva cazuri similare.

catalin69hay
06-01-2010, 02:50
asa este Mariorar toate componentele motorului(curele furtune) sunt coapte toate la seatu ala asta este o mare prostie sa lasi o masina 3 ANI nepornita. cat despre diferente mari de temperatura clar afecteaza si accentueaza uzura motorului:la -10grade dimineata pornesti motorul in timp scurt se incalzeste rapid dar in timp conteaza. se simte si la pedala ca nu ii place gerul si am multi prieteni care spun accelasi lucru un ex: cand este foarte frig dimineata cand schimbi vitezele din 1 in 2 merge putin mai greu nu. (dar voi avea grije sa nu sufere BMW-utul meu:))

mario_23
17-01-2010, 11:41
Bun gasit.As dori sa stiu ce parere aveti despre un 518i an 1995 cu 200000km,e mult. e putin la un BMW.Cat o mai duce motorul.Masina inca nu am vazut-o,din poze e bine pastrata.Acolo scrie 4 airbaguri,are 4 sau 2?va multumesc anticipat!

NimeniAltul
26-01-2010, 05:06
asa este Mariorar toate componentele motorului(curele furtune) sunt coapte toate la seatu ala asta este o mare prostie sa lasi o masina 3 ANI nepornita. cat despre diferente mari de temperatura clar afecteaza si accentueaza uzura motorului:la -10grade dimineata pornesti motorul in timp scurt se incalzeste rapid dar in timp conteaza. se simte si la pedala ca nu ii place gerul si am multi prieteni care spun accelasi lucru un ex: cand este foarte frig dimineata cand schimbi vitezele din 1 in 2 merge putin mai greu nu. (dar voi avea grije sa nu sufere BMW-utul meu:))

Ai dreptate ce spui cu schimbatul vitezelor, dar toti mecanicii ne/va sfatuiesc, ca dupa pornire pe vreme f rece cu temp cu -, sa pornim masina si sa o lasam cel putin 5 min apoi sa plecam cu ea, ptr ca sa se incalzeasca putin uleiul. Si cum ai spus si tu , in timp conteaza .

tune_cat
26-01-2010, 09:49
Ai dreptate ce spui cu schimbatul vitezelor, dar toti mecanicii ne/va sfatuiesc, ca dupa pornire pe vreme f rece cu temp cu -, sa pornim masina si sa o lasam cel putin 5 min apoi sa plecam cu ea, ptr ca sa se incalzeasca putin uleiul. Si cum ai spus si tu , in timp conteaza .

stiu ca asa e bine si totusi imi e foarte greu sa am rabdare dimineata - simt uleiul in cutia de viteze ingrosat dar motorul nu pare sa aiba greturi - doar ca in timp probabil ca nu o sa fie ok

MARIORAR
26-01-2010, 13:29
asa este Mariorar toate componentele motorului(curele furtune) sunt coapte toate la seatu ala asta este o mare prostie sa lasi o masina 3 ANI nepornita. cat despre diferente mari de temperatura clar afecteaza si accentueaza uzura motorului:la -10grade dimineata pornesti motorul in timp scurt se incalzeste rapid dar in timp conteaza. se simte si la pedala ca nu ii place gerul si am multi prieteni care spun accelasi lucru un ex: cand este foarte frig dimineata cand schimbi vitezele din 1 in 2 merge putin mai greu nu. (dar voi avea grije sa nu sufere BMW-utul meu:))

Asa ca si chestie...
Pana la urma Seatul ala a avut garnitura de chiulasa dusa;scapa compresia intre cilindrul 2 si 3!
A pornit super bine,dar pana la destinatie mergea in 3 pistoane sau 2,mirosea a benzina dupa el de numai;
Cred ca s-a dus in timp ce rula spre casa,avea verificarea tehnica ok,aia de acum 3 ani,trebuia doar sa schimbe un pistonas de frana pe spate!!!:laugh:
Deci,dupa parerea mea...tre' sa rulam cu masinile,nu sa le tinem la naftalina!
Hai baieti,dati gazzzz!:thumbup:

frick
30-01-2010, 21:06
Ma intrebasem de curand daca ar trebui sa schimb masina sau inca pot sa o alerg...
Am un 525 d E39,din 2002 si are 240 de mii/km rulati,ce-i drept in afara tarii noastre;Intretinerea am facut-o numai la reprezentanta (chiar daca e mai scump).
Imi place masina si bani de urmatoarea inca nu sunt,dar nici de reparatii;
Probleme cu motorul nu am avut niciodata,doar am schimbat pe la 200000 turbina.
De aceea va cer opiniile;
Cati km aveti cu masinile si care au fost in general problemele,eventual si pe la cati km?
Merci anticipat!:d

Salut,eu am o cunostinta care are un 730D din 99 si are cu el 860.000km si motorul merge perfect fara interventii ( in afara de consumabile ),iar eu mai am un 525 E39 TDS cel cu turbina de mitsubishi si are 360.000km si merge excelent.
Singurul lucru major pe care l-am schimbat a fost capul hidraulic la pompa de injectie ( deoarece se stie ca la pompele bosh rotative asta e problema lor) si l-am schimbat nu pentru ca nu mergea masina dar nu mai era asa de instantanee asa cum trebuie sa fie un BMW si acum merge perfect.
Motoarele lor (diesel) daca sunt intretinute parerea mea este ca trebuie sa mearga peste un milion de kilometri.

LYLY
08-02-2010, 23:25
[Q249UOTE=LYLY;45290]Nu ai sa vezi asa ceva...
Diferenta intre capitalisti si cei din estul Europei e una de mentalitate!
Daca esti si pe forumurile din west,si cred ca te-am vzt sub acelasi nume,cel putin pe ala de Fr,o sa vezi cum oamenii sunt sinceri si spun ce pb au avut cu bolidurile lor!*
Se fac stastistici si se ajuta!la noi parca sunt invidiosi si mai se baga in seama si cei care nu au inca 4 clase in viteza intaia!
Scuze,sper sa nu ofensez pe nimeni,insa ...
La a mea am schimbat bielete si pompa de apa,pe la 170 de mii,lantul la 186000;in rest...talpa;acuma am 232000 si nu-mi consuma gram de ulei![/QUOTE]

Si se pare ca in curand trebuie sa schimb caseta de directie
Asa au zis cei de la garaj
Am 249 de mii si mi se blocheaza caseta de directie
Adica 'agata'
Sper sa se insele cei de la garaj ca una noua e vreo400 fara manopera,din cate am inteles...

MARIORAR
09-02-2010, 13:19
Inainte sa te apuci de treaba,zi-i la Mircea sa se uite la aripile alea de plastic din compartimentul rotilor;sa le verifice pe amandoua parti,ca mi se pare mie ca ultima oara cand ne-am vzt,chiar freca ceva acolo;sa nu se fi desprins vreuna;
Apoi o caseta de directie SH e la pretul ala;nu te mai duce la albanezul ala ca nu il vad de incredere,lasa ca te sun si-ti dau eu un garagist bun de tot!

LYLY
23-03-2010, 01:44
Inainte sa te apuci de treaba,zi-i la Mircea sa se uite la aripile alea de plastic din compartimentul rotilor;sa le verifice pe amandoua parti,ca mi se pare mie ca ultima oara cand ne-am vzt,chiar freca ceva acolo;sa nu se fi desprins vreuna;
Apoi o caseta de directie SH e la pretul ala;nu te mai duce la albanezul ala ca nu il vad de incredere,lasa ca te sun si-ti dau eu un garagist bun de tot!

Alea intr-adevar ca au fost oarecum desprinse insa era cutia totusi
Cutia de directie;400 cu manopera si garantie 1 an la Midas!
parca acuma insa imi suna ceva!
Mircea(sotul) zice ca e de la pomapa servo!
Sper sa nu aibe dreptate!Oricum e deja spre vanzare!
249000,la 7000eur,atat mi-au pus cei de la midas
cica le ia unu din est!poate de la noi.
si in Ro apare cu 148 de mii,mai sti?

andrei320d
23-03-2010, 12:38
Va salut, eu am luat masina la 90.000km in 2008, masina este un 320d din 2004, din start ii mulutumesc lui DUMNEZEU pt ca nu prea am avut necazuri cu ea , masina are acum 150 mi km.
Ce am schimbat: cum am luat masina ulei 5w30, filtru epurator la 2 schimb de ulei, placute, senzorul spate abs-esp (mi l-au rupt la vulcanizare) si piesa care o iubesc eu tare mult BUCSI CONFORT cele mari de la brate, le-am schimbat de 3 ori in 2 ani, ultima data saptamana trecuta.
EU cam la 2 luni o duc pe tester de mecanica la un prieten sa vada daca am vreun joc, daca bate ceva, cica(am EU PITICI PE CREIER).
Filtrele au fost doar MANN, ulei am bagat CASTROL C3 5W30 si acela original bmw, nu merg subturat niciodata, o las dimineata sa se incalzeasca, si pe autostrada merg constant 150-160km/h. Urmeaza sa i schimb lichid de frana , si toate curelele ca doar au aproape 6 ani.
Anvelope am 225/50/16 spate si fata 205 /55/16 nu cred ca o sa trec vreodata pe 17.
Aaa, am taiat 2 anvelope pe PITESTI -CAMPULUNG:crybaby: . MULTA SANATATE

feliciano
24-03-2010, 10:09
Eu am ajuns la 34000 KM..... :laugh: Seria 5 - E60 - 2000cmc-163Cp ( ma gandeam sa iau 2500cmc - dar .... unde sa alergi cu ea frate??? :crybaby: )
Iarna, vad ca intra cam greu in viteza. Trebuie sa stau cateva minute pe loc si apoi, cand plec, in timp ce schimb viteza, isi revine. Nu stiu daca este normal... La urmatoarea revizie am sa aflu. In rest ... e piesa de masina !!! - :clap:

plotogea.andrei
22-04-2010, 17:16
Ma intrebasem de curand daca ar trebui sa schimb masina sau inca pot sa o alerg...
Am un 525 d E39,din 2002 si are 240 de mii/km rulati,ce-i drept in afara tarii noastre;Intretinerea am facut-o numai la reprezentanta (chiar daca e mai scump).
Imi place masina si bani de urmatoarea inca nu sunt,dar nici de reparatii;
Probleme cu motorul nu am avut niciodata,doar am schimbat pe la 200000 turbina.
De aceea va cer opiniile;
Cati km aveti cu masinile si care au fost in general problemele,eventual si pe la cati km?
Merci anticipat!:d

salutare am si eu unul la fel am 198 000 cu el sunt f multumit,daaa am avut o buba cu turbina,acum vreo 5 mii,s a rupt axul turbinei...dc toata lumea a spus ca este oboseala,nu are lagatura cu turatii..blabla,efectiv imbatranirea materialului,asa zice si batranul meu(a lucrat 38 d ani cu turbosuflante).
fie am pastrat carcasele si am schimbat ax,rotor anterotor,palete....ce mai e pe acolo,a mers ok daaaar parca nu mai tragea la fel..:( am mai umblat cineva la supapa turbine si este mai ok,dar nush daca mi se pare sau asa este paraca tragea mai bine inainte,daca este cineva in masura sa mi spuna si mie ce ar trebui sa mai verific sau...orice ms

Roberto Giani
12-05-2010, 05:34
Un motor diesel corect expluatat are o durata de functionare de 500000 km:thumbup:

dimka
17-05-2010, 23:18
am 525 d 2002 imediat de 3 ani luat din germania de mine are 315.000 km nu am skimbat nimik decat ulei si filtre regulat. in stare perfecta sooper masini

MARIORAR
18-05-2010, 09:55
am 525 d 2002 imediat de 3 ani luat din germania de mine are 315.000 km nu am skimbat nimik decat ulei si filtre regulat. in stare perfecta sooper masini

Pfffff,m-ai luat ;
Am 261k si am, schimbat cate ceva la el,dar tot drag mi-e!:laugh:

mihai_farcas
23-05-2010, 21:10
Masina este din 1996. Are 305 mii aproximativ. Motorul merge impecabil. Scriai udneva ca ai inlocuit lantul de distributie, se inlocuieste la un anumit nr de km ? care e intrevalul de inlocuire in caz ca exista unul ? mersi

MARIORAR
23-05-2010, 22:47
Masina este din 1996. Are 305 mii aproximativ. Motorul merge impecabil. Scriai udneva ca ai inlocuit lantul de distributie, se inlocuieste la un anumit nr de km ? care e intrevalul de inlocuire in caz ca exista unul ? mersi

Din cate mi-au zis cei de la reprezentanta,kit-ul de distributie se schimba undeva pe la 150-180k!asta depinde f mult si de modul in care a fost expluatat motorul!
Ei (reprez) ti-l schimba aici undeva la 100k 'din oficiu'(costul fiind sub pretul celor care folosesc curele de distributie,role,etc!):kool:asta daca ai garantie pe motor inca!

cefi
23-05-2010, 23:06
Cureaua de distributie se schimba la 100000km.Lantul de distributie nu se schimba dupa un interval anume.
Cum 90% din BMW-uri au distributia pe lant...

MARIORAR
23-05-2010, 23:11
Cand ai garantie pe motor(asta e undeva la 100k,sau 3,4 ani,functie de locatie,cred,schimbul lantului de distributie intra la cap 'intretinere' si ti-o fac din off la 100k);
Daca ai iesit din garantie nu zice nimeni nimic pana nu cade ceva sau huruie!
ori la test!
Eu amplatit cca 300eur pe schimbul lantului + accesorii(sper sa nu ma insel)si am facut-o pe la 190k!

cucea
27-05-2010, 09:07
Pfffff,m-ai luat ;
Am 261k si am, schimbat cate ceva la el,dar tot drag mi-e!:laugh:

:laugh::laugh: a mea se apropie de 350000 km,si merge ceas.......o am de 3 ani , am schimbat termostatele........mai face ceva figuri cu clima dar....nu e o problema.....in rest sant super multumit.

sradu
15-06-2010, 09:39
Revin cu al meu BMW 523 i, 2500 cmc, 170 cp
Am ajuns la 405.000 Km fara probleme majore, consuma ulei dar merge bine.

Silviu X3
17-06-2010, 15:42
Salut,
As dori sa ma ajute cineva cu o informatie: am un BMWX3 2.0d 150CP Euro4 cu filtru de particule si cam scoate fum. Am intalnit un amic care are tot un X3 si la el nu are fum deloc pe teava de esapament ca poate sterge cu batista si nu se murdareste iar la mine e taciune. Stie cineva ce pot face?
Multumesc anticipat!

MARIORAR
17-06-2010, 17:29
Salut,
As dori sa ma ajute cineva cu o informatie: am un BMWX3 2.0d 150CP Euro4 cu filtru de particule si cam scoate fum. Am intalnit un amic care are tot un X3 si la el nu are fum deloc pe teava de esapament ca poate sterge cu batista si nu se murdareste iar la mine e taciune. Stie cineva ce pot face?
Multumesc anticipat!

Userul x3v6 a patit la fel si la indrumarea mea a curatat filtru de particule si nu mai are nici un pic de fum;
Tot ca tine are X3!
Bafta!

Silviu X3
17-06-2010, 18:34
Userul x3v6 a patit la fel si la indrumarea mea a curatat filtru de particule si nu mai are nici un pic de fum;
Tot ca tine are X3!
Bafta!

Imi poti spune cum se curata sau unde l-a curatat?
Merci!

MARIORAR
17-06-2010, 18:42
Imi poti spune cum se curata sau unde l-a curatat?
Merci!

Este ceva de desfacut pt a ajunge la el insa nu e imposibil dca ai niste imbus-uri si alte chei!
Dealtfel gasesti si thread aici pe forum(daca nu ma insel) foarte explicit;
Foloseste functia search" pana caut eu un DYS:thumbup:

http://www.bmwforum.ro/showthread.php?t=5111&highlight=filtru+particule&page=2

Silviu X3
17-06-2010, 18:54
Este ceva de desfacut pt a ajunge la el insa nu e imposibil dca ai niste imbus-uri si alte chei!
Dealtfel gasesti si thread aici pe forum(daca nu ma insel) foarte explicit;
Foloseste functia search" pana caut eu un DYS:thumbup:

http://www.bmwforum.ro/showthread.php?t=5111&highlight=filtru+particule&page=2

Poti sa-mi lasi un nr de mobil sau da-mi un sms la 0732115533. Merci!:thumbup:

MARIORAR
17-06-2010, 18:59
Poti sa-mi lasi un nr de mobil sau da-mi un sms la 0732115533. Merci!:thumbup:

Sau uite al meu(sa vad daca iti convine:laugh:)
0032488401105
Lasa ca-ti tr PM!

Silviu X3
17-06-2010, 19:02
Sau uite al meu(sa vad daca iti convine:laugh:)
0032488401105
Lasa ca-ti tr PM!

Unde trebuie cautat filtrul...la egr sau...? :thumbup:

MARIORAR
17-06-2010, 19:09
Unde trebuie cautat filtrul...la egr sau...? :thumbup:

Caut inca...
este sub masca aia motor de antifonare,apoi undeva pe langa galerie,se poate sa trebuiasca desfacuta;stai ca il sun pe x3v6;si-ti zic exact:thumbup:

cefi
17-06-2010, 19:10
Faceti confuzie intre filtrul de particule si filtrul epurator!
Filtrul de particule se autogenereaza.Filtrul epurator este alta mancare de peste.

De regula,fumul negru la motorizarile diesel apare datorita EGR-ului si a filtrului epurator,care,avand in vedere ca nu costa o avere,e mai bine sa fie schimbat.

MARIORAR
17-06-2010, 19:20
Unde trebuie cautat filtrul...la egr sau...? :thumbup:

Fi atent cum trebuie sa faci:
1-desfaci bara de absortie a socurilor(dintre telescoape)4 suruburi
2-desfaci capacul de pe motor
3-ajungi la filtru de aer,pe care-l desfaci si ajungi la filtru epurator,care are si el 4 suruburi

Deci asta in mare;cica undeva inspre cutia de viteze sunt niste suruburi ascunse,sa ai grija;(cred era vb de bara aia dintre telescoape)
Mai mult de atat nu pot sa-ti detaliez:laugh:
Putin diferit decat la mine (e 39) in plus eu merg la mecanic!:laugh:
Sper sa te ajute!:thumbup:

Silviu X3
17-06-2010, 19:20
Faceti confuzie intre filtrul de particule si filtrul epurator!
Filtrul de particule se autogenereaza.Filtrul epurator este alta mancare de peste.

De regula,fumul negru la motorizarile diesel apare datorita EGR-ului si a filtrului epurator,care,avand in vedere ca nu costa o avere,e mai bine sa fie schimbat.

Stiu ca nu e tot una dar nu stiu unde se afla... e posibil sa fie de la egr dar de ce nu se aprinde in bord? sau de ce pe tester imi spune ca filtru de particule trebe regenerat? in plus fumul are un miros foarte intepator iar la un alt X3 nici nu se cunoaste!....daca poti sa ma ajuti cu informatii astept! Merci!

MARIORAR
17-06-2010, 19:21
Faceti confuzie intre filtrul de particule si filtrul epurator!
Filtrul de particule se autogenereaza.Filtrul epurator este alta mancare de peste.

De regula,fumul negru la motorizarile diesel apare datorita EGR-ului si a filtrului epurator,care,avand in vedere ca nu costa o avere,e mai bine sa fie schimbat.

Posibil sa fie cum zici,insa eu vb de filtrul asta care a generat fum pe esapament!asta e epurator,nu?

Silviu X3
17-06-2010, 19:22
Fi atent cum trebuie sa faci:
1-desfaci bara de absortie a socurilor(dintre telescoape)4 suruburi
2-desfaci capacul de pe motor
3-ajungi la filtru de aer,pe care-l desfaci si ajungi la filtru epurator,care are si el 4 suruburi

Deci asta in mare;cica undeva inspre cutia de viteze sunt niste suruburi ascunse,sa ai grija;(cred era vb de bara aia dintre telescoape)
Mai mult de atat nu pot sa-ti detaliez:laugh:
Putin diferit decat la mine (e 39) in plus eu merg la mecanic!:laugh:
Sper sa te ajute!:thumbup:

merci oricum.... si eu merg la mecanici dar vreau sa fiu sigur ca schimb ce trebuie nu ce cred ei ca ar fi si dupa aia sa nu mearga! :thumbup:

cefi
17-06-2010, 19:28
Userul x3v6 a patit la fel si la indrumarea mea a curatat filtru de particule si nu mai are nici un pic de fum;
Tot ca tine are X3!
Bafta!


X3V6 a curatat filtrul epurator,nu cel de particule.
Cel de particule este situat pe galeria de evacuare.
Da eroare in bord filtrul de particule cand are probleme.
In plus,nu toate diesel-urile au acest filtru.

Silviu X3,sfatul meu este sa mergi la service/reprezentanta pentru schimbarea filtrului epurator,si preventiv,o curatare a EGR-ului.

MARIORAR
17-06-2010, 19:33
X3V6 a curatat filtrul epurator,nu cel de particule.
Cel de particule este situat pe galeria de evacuare.
Da eroare in bord filtrul de particule cand are probleme.
In plus,nu toate diesel-urile au acest filtru.

Silviu X3,sfatul meu este sa mergi la service/reprezentanta pentru schimbarea filtrului epurator,si preventiv,o curatare a EGR-ului.

Intotdeauna am confundat filtrele astea;insa cel in cauza,la x3v6 si la mine a fost pb!
Nu vreau sa dau sfaturi aiurea,insa,clar un mecanic va sti mai bine!
Eu am incercat sa ajut;cat mai simplu!

MARIORAR
17-06-2010, 19:51
Intotdeauna am confundat filtrele astea;insa cel in cauza,la x3v6 si la mine a fost pb!
Nu vreau sa dau sfaturi aiurea,insa,clar un mecanic va sti mai bine!
Eu am incercat sa ajut;cat mai simplu!

Exista si o explicatie a cofuziei;
In Ro,nu am avut BMW si nu stiu cum i zice la filtrul respectiv;acuma ce ma mai ajuta unu altul:laugh:;
M-am mai documentat pe forum...
Aici i se zice spre exemplu "filter m18' care figureaza intr-o schema Real Om,probabil si habar n-am care este:laugh:
In factura ii zice "micro filter";atunci si normal sa faci confuzii:laugh:
Insa,cauza fumului,la noi,a fost datorat acestui filtru pe care l-am detaliat mai sus:d
Cat despre filtru de particule,e clar ca nu-l avem toti;ala e altceva!

Silviu X3
18-06-2010, 08:04
X3V6 a curatat filtrul epurator,nu cel de particule.
Cel de particule este situat pe galeria de evacuare.
Da eroare in bord filtrul de particule cand are probleme.
In plus,nu toate diesel-urile au acest filtru.

Silviu X3,sfatul meu este sa mergi la service/reprezentanta pentru schimbarea filtrului epurator,si preventiv,o curatare a EGR-ului.

Asa , ai dreptate , trebuie sa merg la service insa ultima data cand am fost la Trado Motors Iasi mi-au zis ca masina e verificata 100% si n-are nici o problema insa fum tot asa scoatea. Probabil se grabeau ca de fiecare data eram programat dupa amiaza si imi schimbau urgent ce era cazut iar restul verificarilor nu le mai faceau..... Eu merg in continuare tot asa dar am ramas uimit de X3-ul amicului meu care nu scoate fum deloc si teava de esapament n-are deloc funingine iar a mea e neagra si scoate fum negru la accelerari . Salutari! :thumbup:

ElPadrino
18-06-2010, 11:12
Dar chiar nimeni nu zice nimic?
o parere macar
?????????????????????

am si eu un e46 are 300 de mii de km rulati in afara tarii mai putin vreo 12mii care i-am facut eu in ro,prob nu am avut pana acum ,dar acum imi bate ceva la motor si nu ii dau de cap

sorinrecords
19-06-2010, 16:03
sal.
sunt nou aici si m-am pricopsit cu un e39 tds din,ATENTIE MARE,1997 cu 355340KM,l-am luat de la un amic care si-a luat un 530 din 2000 de la alt amic.pana aici totul OK,in afara ca masina asta nu a avut un "PRIETEN"a avut doar stapan,eu am reusit sa-i dau o fata cat de cat,iar de servis bine facut ce sa mai vorbesc,catastrofa,acum este pusa la punct,dar mai am de facut cate ceva.intrebarea mea este daca stiti un servis bun si serios in Severin sau Timisoara?

k9pbv
24-06-2010, 18:40
sal
acu am un 525d din 2002 ... dar mai inainte am avut un 520d/2000(si f putin un golf5 1.9tdi- probabil una din cele mai nashpa mashini cu putintza d la wv) cu asta nu am inca nici o problema ...... cu alalalt am avut 1000: .... kit de ambreiaj, pomapa de apa, injector cu senzor, ceva electrovalva, ceva pe la furtunele cu turbo.....; ..... cand l-am vandut ....practic- era aproape noua mashina-atatd multe schimbasem pe ea ...... acu am luat o puaza cu golfu si .......sper sa nu o iau de la capat cu asta(a da ala 520-u avea vro 220 000- mi-a spus cel la care am vandut-o...ar fi verif el - dup orele de functionare)

alex_gemanariu
05-10-2010, 23:31
E46, AN 2002, 200900 KM, Schimbat suporti motor, fulie vibrochen, kit ambreiaj, discuri frana +consumabile la fiecare 12k-15k

ElPadrino
06-10-2010, 09:36
am si eu un e46 din '99 care are putin peste 300 de mii de km ,il am de 1 an jumate si nu am avut prob cu el , e drept k masina e luata de afara nu a fost rulata in ro inaintea mea

ti_ti
06-10-2010, 11:38
A mea are peste 126000 km si merge bine. Dar o si ingrijesc! :innocent:

strees
09-10-2010, 14:28
Am reusit si eu sa fac 97500km!:laugh:
Masina a vazut decat revizii pana la km astia si o clanta schimbata in garantie!:wow:
Motorul merge frumos,acum parca este putin mai zomotos,k i`am pus 5w40 si inainte aveam 5w30,la care o sa revin cand voi avea 105k km!:)

Am un prieten cu un E39 525i din 2002 cu 540k km si merge super,arata de parca ar avea 70k km!:thumbup:

MARIORAR
26-10-2010, 11:08
Uite ca am reusit sa ajung la 280k si nu am mai schimbat nimic!
ceva consumabile,gen bielete dupa o vacanta de peste 6000 de km,si inca 10000 pe aici...:laugh:
Masina merge 'brici' inca;
Intretinerea la timp,verificari etc constant!
Numai bine!

ninu
10-11-2010, 02:34
Salutare,
Am si eu adica e39 525tds al meu 388 960 mi km masina o am de aproape 2 luni si ii ok. Bineintales ca am schimbat pompa apa, termostat, ulei filtru ulei. Inca nu am schimbat filtru aer si cel de motorina. La km astia ce ar ma trebui sa mai schimb avand in vedere ca sunt nou proprietar? A, am schimbat si alternatorul ca sa stricat.
Sper sa mai mearga inca pe atata km, ca mi-e draga.

have a good time

ninu
10-11-2010, 02:35
Salutare,
Am si eu adica e39 525tds al meu 388 960 mi km masina o am de aproape 2 luni si ii ok. Bineintales ca am schimbat pompa apa, termostat, ulei filtru ulei. Inca nu am schimbat filtru aer si cel de motorina. La km astia ce ar ma trebui sa mai schimb avand in vedere ca sunt nou proprietar? A, am schimbat si alternatorul ca sa stricat.
Sper sa mai mearga inca pe atatia km.

have a good time

AsToR
10-11-2010, 10:07
E36 318i '95: a mers perfect, in decembrie anul trecut a trecut motorul pe pauza(caroseria s-a facut covrig), in martie si-a reinceput activitatea. In urma accidentului am schimbat discul de ambreiaj(desi dupa aceea s-a vazut clar ca nu era uzat aproape deloc, insa la recomandarea celor din service... cand problema era o fisura la un senzor de plastic ce tragea aer fals si pierdea putere la turatie). Suportii motor s-au rupt la impact(era lateral). Atat in urma accidentului, probleme de din-ainte: furtunul de cauciuc intre debitmetru si galeria de admisie era rupt, greu am gasit altul la fel, electromotorul s-a rupt abajurul la el, ceva tampit ce i-a lucrat proprietarului din-aintea mea l-a prins intr-un singur surub, asa ca s-a rupt urechea respectiva si a iesit si coroana de pe volanta, schimbat volanta. In rest totu-i bine, motorul are 215k km.

E36 318i '92: l-am cumparat in ianuarie sa imi recarosez motorasul de mai sus si am constatat urmatoarele probleme la motor: eticheta de schimb de ulei am gasit datand cu 42.000 km inainte, 5w40, cutia de viteze avea un joc la schimbator comparabil cu o dacie, forta avea pe jumatate... cam obosit. Kilometri avea mascati 330k(in bord normal arata 205k)

Am si eu un prieten taximetrist care a ajuns cu un 320i din '94 la 750k km, si a schimbat un alternator si perii la electromotor, in rest doar consumabile.

Andule
10-11-2010, 10:49
A mea are aproape la 300000 si e 316 motor m40 pe curea si merge de trasneste cea ce e cam mult la un 316 i dar nu se lasa.nu am schimbat decat cureaua de distributie,filtre,debimetru de aer(care cam toate BMW o patesc),sonda lambda,termostatu de temperatura a apei si consumabile binenteles,am luato cu 261000 de km,,,mariorarr la dieselu tau stai linistit ca mai merge pana la 500000 fara probleme,diselurile au viata mai lunga mai ales cele cu motor de 2,5.

xxx.xxx
11-11-2010, 19:16
am un 535i v8 cu 206000km si e ok deocamdata nam schimbat nimica la el...

Roberto Giani
12-11-2010, 00:42
Motorul are o durata de viata de 500.000 km la diesel au fost si cazuri cand sau depasit acesti km . Am masina de la 160.000 si acum am 199.000 am achimbat pompa de inalta presiune si flansa cardanica restu consumabile , articulatie ( amortizoare fata , bielete antiruliu ) directie (capete de bara si bielete de directie ) sistem de franare ( placute spate si:) urmeaza placute fata si discuri de frana fata spate )

ms99ass
12-11-2010, 12:38
motorasul meu de planor de 1.6 din 1994 luna mai, are 214000 km(posibil sa fie adevarati, masina e in Ro de aproape 2 ani), din care 12k sunt facuti de mine in 7 luni de cand o am, timp in care i-am schimbat urmatoarele: ulei+toate filtrele de 2 ori, prima data cand am luat-o si acum 2 saptamani cand am schimbat si uleiul servo+ulei cutie+ulei diferential+lichid frana, kit complet ambreaj, baterie noua de 66Ah. motorul merge foarte bine in ciuda varstei sale. probleme am avut doar din cauza unui filtru de benzina murdar si a electromotorului( bendixul care a fost inlocuit, e o ''boala'' des intalnita la E36).:d

manusb
12-11-2010, 13:36
Eu am 525D din 23/2000, cumparata acum 4 ani, avea 170.000, acum are 280.000 reali, am schimbat pana acum pompa de apa, bujiile incandescente, rulmentii pe spate, si semibieletele de pe bara de torsiune fata, carbuni alternator.Am joc la caseta de directie.Folosesc doar Castrol 5w40, Nimic altceva nu da semn de oboseala.(suspensie ok, pompa injectie ok, pompa hidraulica ok, motor ceas) Singura problema e ca nu are 6 viteze...de la 180 la 240 ajung in 5-6 secunde.

chelban
14-11-2010, 09:13
E46, AN 2002, 200900 KM, Schimbat suporti motor, fulie vibrochen, kit ambreiaj, discuri frana +consumabile la fiecare 12k-15k

Salut! Ce simptome aveau suportii de la motor? (trepida la oprire,trepida in mers). Multa bafta si ast rasp!

MARIORAR
14-11-2010, 22:33
Salut! Ce simptome aveau suportii de la motor? (trepida la oprire,trepida in mers). Multa bafta si ast rasp!

La mine,trepida,la pornire,la schimbul vitezelor,dar usor,si la oprirea motorului;in timp trepidatiile se accentuau;parca batea fier pe fier,si parca se zdruncina toata masina;
eu am schimbat suportii de la motor si pe cei de la cutia de viteze;
Am scapat de trepidatii,si de un oarecare zgomot ,care ziceam eu ca e de la motor!a devenit mai silentioasa in interior!

cipryp
15-11-2010, 03:12
La mine,trepida,la pornire,la schimbul vitezelor,dar usor,si la oprirea motorului;in timp trepidatiile se accentuau;parca batea fier pe fier,si parca se zdruncina toata masina;
eu am schimbat suportii de la motor si pe cei de la cutia de viteze;
Am scapat de trepidatii,si de un oarecare zgomot ,care ziceam eu ca e de la motor!a devenit mai silentioasa in interior!

Salut cind ai schimbat suportii erau distrusi vizibil, cauciucul rupt sau i-ai schimbat crezind ca probabil sunt obositi? Am si eu cva vibratii mai ales in marsarier si nu stiu spre c sa ma mai indrept.....c-am verificat cam tot, mai putin diferentialul iar suportii nu au urme de fisuri sau deformari.

Mersi si scuze pt :offtopic: RESPECT

manusb
15-11-2010, 15:36
Salut cind ai schimbat suportii erau distrusi vizibil, cauciucul rupt sau i-ai schimbat crezind ca probabil sunt obositi? Am si eu cva vibratii mai ales in marsarier si nu stiu spre c sa ma mai indrept.....c-am verificat cam tot, mai putin diferentialul iar suportii nu au urme de fisuri sau deformari.

Mersi si scuze pt :offtopic: RESPECT

Salut,
Am postat si pe alte topicuri, fara raspuns cu privire la vibratii...sunt intr-adevar de la tampoane, iar daca le schimbi o sa te usture putin caci au ceva hidraulic in ele...minim 380 lei X 2 + tampoane cutie viteza. Cu siguranta e numai pe stanga dus, e cel solicitat la plecarile de pe loc, si se aude initial in marsarier, apoi la opriri si prin gropi.

MARIORAR
15-11-2010, 18:48
Salut cind ai schimbat suportii erau distrusi vizibil, cauciucul rupt sau i-ai schimbat crezind ca probabil sunt obositi? Am si eu cva vibratii mai ales in marsarier si nu stiu spre c sa ma mai indrept.....c-am verificat cam tot, mai putin diferentialul iar suportii nu au urme de fisuri sau deformari.

Mersi si scuze pt :offtopic: RESPECT

Un suport de la motor si unul de la cutie era varza;se vedeau ca sunt distrusi;pe aici nu am avut treaba cu ei,dar dupa 2 drumuri de Ro,au cedat:laugh:
Deci,DA,se vedea ca sunt distrusi!
Ceilalti,erau si ei 'obositi';cedeaza cauciucul de pe ei!

chelban
15-11-2010, 19:57
Salut,
Am postat si pe alte topicuri, fara raspuns cu privire la vibratii...sunt intr-adevar de la tampoane, iar daca le schimbi o sa te usture putin caci au ceva hidraulic in ele...minim 380 lei X 2 + tampoane cutie viteza. Cu siguranta e numai pe stanga dus, e cel solicitat la plecarile de pe loc, si se aude initial in marsarier, apoi la opriri si prin gropi.

Salut manusb! Tu ai schimat tampoanele de la masina ta? Cum se manifstau exact? Trepidau si in mers? Multumesc de raspuns!

cipryp
16-11-2010, 03:47
Salut,
Am postat si pe alte topicuri, fara raspuns cu privire la vibratii...sunt intr-adevar de la tampoane, iar daca le schimbi o sa te usture putin caci au ceva hidraulic in ele...minim 380 lei X 2 + tampoane cutie viteza. Cu siguranta e numai pe stanga dus, e cel solicitat la plecarile de pe loc, si se aude initial in marsarier, apoi la opriri si prin gropi.

Mersi mult si tie si lui mario, eventual daca vei sa ma mai lamuresti cu aceeasi specificatie ca si el - ai schimbat tampoanele asa la ghiceala sau ai vazut si tu ca era vreunul distrus? Mentionez ca cele de la cutie le-am schimbat erau ieftine iar cu cele de motor n-ar fi o problema banii, decit ca pt mine ca si pt majoritatea soferilor care au shimbat o anumita piesa ca sa remedieze o problema si plateste piesa respectiva, manopera, timp irosit iar la sfirsit constata ca e in aceeasi situatie fara sa fi remediat nimic. Vibratiile mele sunt DOAR IN MARSARIER- in sarcina(pe acceleratie) si in viteza a1-a insa doar in FRINA DE MOTOR si numai cateodata(la o incetinire brusca datorita cuplului mare) Nu suspectez piese de ambreiaj deoarece n-are legatura cu debreierea deci masina e in viteza si ambreiaju nu patineaza.

Va multumesc si drumuri bune la toti

catalin3110
26-11-2010, 21:47
Eu am cumparato din germania si avea 165.000 km (fost proprietar o femeie-agent comercial de cosmetice-cunostinta)si avea 5 ani (2001) acum am 235.000 km si are 9 ani (locuiesc in spania).
tot ce am schimbat sau reparat:

1.-165.000 reparat cotul flexibil (asa am cumparato)
2.-170.000 bucsile de sasiu fata
3.-210.000 debitmetru de aer
4.-215.000 placute de frana(toate)
5.-230.000 pompa de apa
6.-235.000 unul din termostate face figuri inca nu am schimbat
7.-ulei castrol 5W30 si motorina

in concluzie dupa parerea mea sunt chesti minore.
in rest a mai bagat multa pasiune si multe ore pierdute in fiecare duminica de dimineata sa fac curatenie ca la carte.

coretto
22-01-2011, 22:01
Ma intrebasem de curand daca ar trebui sa schimb masina sau inca pot sa o alerg...
Am un 525 d E39,din 2002 si are 240 de mii/km rulati,ce-i drept in afara tarii noastre;Intretinerea am facut-o numai la reprezentanta (chiar daca e mai scump).
Imi place masina si bani de urmatoarea inca nu sunt,dar nici de reparatii;
Probleme cu motorul nu am avut niciodata,doar am schimbat pe la 200000 turbina.
De aceea va cer opiniile;
Cati km aveti cu masinile si care au fost in general problemele,eventual si pe la cati km?
Merci anticipat!:d

Salut. Am avut eu un 525TDS , 1997 (acelasi model E39), in bord imi arata 192k km insa la bmw am constatat ca km reali erau 632k. SI masina mergea foarte bine...

andreibmwdac
25-01-2011, 18:37
am un var care are un e46 din 2001 320d,a fost personal dupa masina si a luat-o din germ cu 170.000 km ,in prezent are vreo 330.000km,a fost norocos cu masina ca nu i-a facut probleme!!! dar a tinut cont si a facut toate reviziile la timp !!! la maxx 10.000km !!

lokut
26-01-2011, 14:43
este din 2001si ceva am cumparat o in 2008 cu 8400 si 120 000km din ger de la fostul sef si pana acum am schimbat cam asa120000-ulei +filtre+placute frana 138000-ulei+filtre+bucsi brate fata +curele+role intinzatoare+bielete directie 150000-ulei+filtr+pompa apa+antigel+bucsi brate fata(din nou:laugh:) 162000-Ulei+filtre+bielete bara stabilizatoare si bucsile aferente+brat fata st acum am 167000 am curatat egr ul si filtrul gaze cartersi urmeza schimbul ulei +filtre +bielete bara stabilizatoare din nou(cred ca erau turcesti cu toate ca am cerut cele mai bune care le au:laugh:)am facut 3 drumuri bv - roma si pana acum fara nici o probl in ceea ce priveste motorul sper sa o tina tot asa:clap:

Alexx un-Q
26-01-2011, 19:20
Eu am un E39 520d 2001 care are 294.000km si am schimbat cam asa:
-pompa apa-270.000
-fulie vibrochen,amortizor vibratii curea accesorii,role intanzatoare-270.000(faceau un zgomot teribil)
-tampoane motor-285.000(se prapadise unul de dorul fuliei de vibrochen)
-termostat,furtune vacum,vascocupla,garnitura chiuloasa-294.000
-folosesc castrol 10w/40,schimbul complet la 10.000!
-amortizoare spate -230.000
-plus o gramada de consumabile(capete de bara,bielete,bucse,placute,discuri)

In rest...sper sa ma tina pina la 500.000!sa aveti bafta....:thumbup:

Alexx un-Q
26-01-2011, 19:24
Eu am cumparato din germania si avea 165.000 km (fost proprietar o femeie-agent comercial de cosmetice-cunostinta)si avea 5 ani (2001) acum am 235.000 km si are 9 ani (locuiesc in spania).
tot ce am schimbat sau reparat:

1.-165.000 reparat cotul flexibil (asa am cumparato)
2.-170.000 bucsile de sasiu fata
3.-210.000 debitmetru de aer
4.-215.000 placute de frana(toate)
5.-230.000 pompa de apa
6.-235.000 unul din termostate face figuri inca nu am schimbat
7.-ulei castrol 5W30 si motorina

in concluzie dupa parerea mea sunt chesti minore.
in rest a mai bagat multa pasiune si multe ore pierdute in fiecare duminica de dimineata sa fac curatenie ca la carte.

-te-au tinut ceva placutele alea sau nu prea pui frana!!!:clap:...eu schimb placutele la maxim 35.000,ultima data pe la 20.000

lokut
26-01-2011, 19:26
pai la mine abia sunt la jumate:d

Alexx un-Q
26-01-2011, 19:30
:evil:..eu n-am reusit asta pe nici o masina...mai ales in traficul asta de rahat din bucuresti...e o regula aici:pornesti,accelerezi,treapta 1,accelerezi treapta 2,accelerezi si ...FRANA LA BLANA:clap:...APOI DE LA CAPAT!:sick:

lokut
26-01-2011, 19:36
eh aici pornest sii......nu te mai opresti:laugh:avantaje si dezavantaje

dorusel1988
30-01-2011, 15:09
Salut ,am si eu un 525d 2001 120kw automat pachet m fabrica int ext 235000 km si pana acum am schimbat la el :
-tampoane motor (trepida foarte tare in marsarier si la oprire)
-role intinzatoare
-vasco cuplaj (zici ca era boeing777)mie imi placea cu se auzea chiar mult
-pompa apa(din cauza vasco cuplajului s-a stricat)
-curele
-ventilator(tot de la vasco cuplaj s-a stricat )
-ulei cutie GM -texaco texamatic 7045 9 litri schimbat de 2 ori-merge perfect cutia
-bucsi bara stabilizatoare
-termostat
-ulei motor(5w40 castrol ) +toate filtrele mereu schimbate la 9000- 10000km(doar cel de motorina il schimb la 20000
-placute
-toate astea la 230000km au fost schimbate
de la 150000 la 230000 2 becuri am schimbat unu de frana si unu de la proiector
Si ar mai trebui schimbate
-cap bara
-discuri frana
-garnitura (cam 300-400 ml de la schimb la schimb asta poate fi si de la turbo inaninte adika acum 20000 de km nu manca deloc ulei cat bagam atat scoteam)
-pivot stanga
si posibil turbo se aude un fluierat cand decelerez la 1800 -2500 ture in rest trage foarte bine .(o sa ma duc la cineva sa il scoata si sa il curat poate are calamina sau joc in ax ramane de vazut.)
-si se aude un scrtait de la aeroterma(ventilatorul care baga caldura in masina ) cand iau curba spre dreapta(se aude mai tare) FOARTE ENERVANT
treubuie deschis bordul cred.
altfel sunt multumit de ea,eu cred ca este o masina buna care trebuie intretinuta corespunzator.

MARIORAR
07-03-2011, 23:49
Desi nu mai este masina mea,este oarecum in familie!
Are 290k si s-a mai schimbat pe ea o bieleta stanga;
Cam atat;
Masina merge inca fara a da semne de oboseala si nu consuma ulei;
Merge inca cu 0w30 original Castrol,luat de la reprezentanta,daca puteti crede!
Are sprint bun si consum mic!
Personal,nu simt nici o diferenta de rulaj intre ce a fost si ce este!

vicnic
29-08-2011, 20:49
salutare la toti,
vreau sa cumpar un 525i care are 175000km ,motorul merge si se aude super insa nu cred ca a fost schimbata distributia vreodata ,
sunt putin off topic dar as vrea sa stiu distributia pe lant aproximativ la cati km se schimba?

leontestefan
29-08-2011, 20:53
Salit. Distributia pe lant e lifetime. Unii zic ca se schimba la 500.000 km dar in principiu nu se schimba niciodata.

Achyleee
06-10-2011, 22:39
Salut! eu am un 520D 2002 l'am cumparat la 220 000km si acuma am 320 000km.Cand l'am cumparat a trebuit sa'i schimb toate 4 telescoapele,consumabile noi inafara de distributie ca e p lant.Am rulat foarte mult cu ea mai ales prin Romania si masina se comporta foarte bine.. Am mai schimbat al ea un semering la roata din dreapta si i'am cumparat un compresor pentru ca avea toane cand baga aer foarte rece si cand intra un aer cald de nu puteai sa stai in masina... Sunt foarte multumit de masina,trage foarte bine dupa 1800- 2000rpm incepe sa traga mai puternic! Schimbul de ulei il fac la 2500 - 3000 d km pentru ca mecanicul la care de cand am cumparat masina a sesizat ca daca nu schimb dupa ce am facut km astia incepe sa dea ulei p afara!

florinu
09-10-2011, 03:13
a meu 525 tds 370 000 km 1997 , mororul merge impecabil alte probleme , lam luat de curand si mi-am uat putin teapa . nu stiu ce a facut baiatu aa care la avut , caseta directie rupta , popma servo frana defecta , jug motor stramb si baie de ulei sparta, plus pacute , discuri , si bucse :P in rest totu e ok cam am oleaka de bagat :P

erdosf
09-10-2011, 20:44
2500 - 3000 mi km ............de ce ulei e ala?........la ce te referi cand zi da pe afara?............repara problema ........schimbul pe la 2500 - 3000 km e absurd

Villi2villli
10-10-2011, 00:50
eu am cumparat masina,525d autom la 230000 acum am in jur de 300000 si am schimbat discurile fata si galeria de admisie pt ca incepuse sa piarda ulei ,in rest merge f bine,chiar nu se cunosc km

Joynt
03-11-2011, 14:58
eu am un prieten ce are un seria 3 e 46 din 2000 si are peste 500.000 km nu a schimbat absolut nimic la motor . face schimbul de ulei mereu la 10.000 schimba tot filtru ulei / motorina etc ... parerea mea e ca motorul te tine dar asta depinde doar de tine !

AsToR
03-11-2011, 15:04
Tocmai am desfacut motorul la 318i din 95: segmentii erau perfecti, camasile la fel. Problema a fost ca s-a uzat o pereche de cuzineti, iar uzura gasita e consistenta cu utilizarea proasta a motorului: supraturarea la rece, cand uleiul nu are coeficient de ungere destul de bun, sau s-a circulat cu lipsa de ulei. Daca ar fi fost ingrijit motorul, pun pariu ca ar rezista linistit pana la 900mii km. Momentan motorul avea 370mii km si mergea foarte bine. A, si am gasit in el palete de plastic de la o pompa de apa ce probabil a fost inlocuita dar nu s-a curatat motorul de bucatile rupte in el, lucru care deasemenea putea duce la supraincalzirea motorului in unele momente. Am ales sa reconstruiesc motorul cu mana mea, in modul asta e ca un motor nou si ma va tine dupa cum il voi ingriji eu, deci aveti grija de motorasul vostru ca o sa va tina.

cefi
03-11-2011, 15:10
eu am un prieten ce are un seria 3 e 46 din 2000 si are peste 500.000 km nu a schimbat absolut nimic la motor . face schimbul de ulei mereu la 10.000 schimba tot filtru ulei / motorina etc ... parerea mea e ca motorul te tine dar asta depinde doar de tine !

Si de cat timp are masina? Daca o are de cativa ani,cu siguranta te minte.Tine motorul cat tine,dar de cedat sigur cedeaza furtunuri,racorduri,radiator,garnituri,etc etc....

AsToR
03-11-2011, 15:15
Si de cat timp are masina? Daca o are de cativa ani,cu siguranta te minte.Tine motorul cat tine,dar de cedat sigur cedeaza furtunuri,racorduri,radiator,garnituri,etc etc....

Eh, eu unul credeam ca se tinteste spre internele motorului si viata lor aici: cuzineti, segmenti, vibrochen, biele, pistoane, camasi: chestiile astea care te duc la demontarea totala a motorului... Un furtun de cauciuc, o curea de transmisie sunt lucruri perisabile care e normal sa necesite schimbate din cand in cand, ele se uzeaza chiar si daca masina nu e folosita, chiar mai mult daca sta o perioada indelungata...
Daca stau sa ma uit la perisabile, si ele sunt destul de rezistente: cureaua de transmisie am schimbat-o doar fiindca mi-a intrat o pietricica intr-un canal de pe o fulie si a taiat cureaua longitudinal, altfel ar mai fi tinut destul de mult. De 4 ani de cand am eu masina, a circulat cu suspensie sport foarte rigida si am schimbat doar un rulment stanga spate si un capat de bara dreapta fata(chiar dupa ce am cumparat-o). In rest, inca nu bate nimic, acuma dau semne de uzura placutele de frana de pe fata, o sa le schimb. Avand in vedere ca drumurile de la noi sunt praf si pulbere, iar eu cu toate ca am suspensia asa rigida nu prea stau sub 60 chiar daca drumul e distrus, ma mir ca tin asa de bine articulatiile ei.

cefi
03-11-2011, 15:23
Eu nu ma pot gandi la motor daca nu iau in considerare si anexele sale.
Colegul spunea de prietenul sau ca motorul aluia are 500000 km si nu a schimbat la el.Eu pur si simplu nu cred asta.

Iar din ce spui tu,abia acum dau semne de uzura placutele de frana?Adica de 4 ani de cand ai masina? La fel si articulatiile? Ori nu o circuli mai deloc,ori e..."bine,cum spui tu"
Eu in aproape 3 ani de cand am E46-le,am schimbat de 2 sau 3 ori articulatiile directiei,si nu am suspensie sport.

AsToR
03-11-2011, 15:33
Nu pot sa spun ca circul mult cu ea, de cand o am am facut in jur de 60.000 km cu ea, insa cum am zis, ma si mira faptul ca m-au tinut atata, avand in vedere cum am zis ca nu am grija extensiva la drumul prost cu gropi, le feresc eu, dar nu stau sa ma opresc pe loc sa le trec cu 2-3km/h decat cand sunt excesiv de mari sau periculoase pentru viata mea. Ce am schimbat totusi acum 2 ani au fost telescoapele, aveam o problema pe spate, erau cam uzate si am luat tot setul cu tot cu arcuri pentru ca asa am prins oferta mai buna. A, si dupa un accident a trebuit sa schimb un tampon motor care s-a rupt. In rest, nimic, inca.

bmw525tm
07-11-2011, 01:57
salut,eu am 525tds 1998 400 000 km reali fara probleme dar numai la BMW sa facut service-ul la el.stima daca ai grija de el eu stiu unu cu 620 000 km fara prob.

Andreiuyo
18-11-2011, 15:36
Am un prieten in Germania, are un 320d 150CP, prima inmatriculare 1/2005, masina a cumparat-o noua din magazin - momentan are 365.000 KM si a schimbat turbina pe la vreo 240.000 si acu' 10.000 primul ambreaj...in rest doar maruntisuri (cap de bara, baterie, stergatoare + consumabile la fiecare 15.000).

Va povestesc despre el pt ca stiu ca masina are 100% km reali si deci este relevant pt acest thread.

Bafta tuturor!

cojan_ciprianion
19-11-2011, 19:11
Al meu 5-ar 5.20 D fabricat in martie 2001 rulat in germania, Intrat in tzara in ianuarie 2006 la 155.000 km. Vre0 2 proprietarese.. :lol: in romania L-am cumparat in 2010 sper ca cu aprox 200.000 km motorul suna bine merge rotund nu papa ulei. Am rulat-o 20.000. Doar cu o problema...Pompa Injectie.. Am remediat-o si nu mai are prob cu puterea.

Am schimbat desi nu trebuia
-Debitmetru.... La filaret Buc mi-au zis ca nu trage din cauza lui... desi problema era Pompa de injectie
- Pompa Rezervor -. tot la filaret... desi problema era PLUTITORUL care era stramb si agata la coborare si ramaneam fara motorina. :)
- mi-au montat AIUREA pompa auxiliara sub scaunul soferului desi modelul meu nu are. :(
Ce necesita schimbare.
-termostat si termost EGR.
- Placute discuri frane
-radiator AC
- acu 1 saptamana i-am pus suspensie de M5 rulata 75.000 km.. se belea.. :wow:

Doresc sa-i aduc in grajd inca 30 de caiuti. :) so duc la 163 cp..
Am tot auzit de unul George... din Buc are cineva tel lui. ?
In rest merge CEAS elvetian.

igorhusanu.
23-11-2011, 21:51
Salut am si eu un bmw seria 525d din 2002 cu 163cp si 170.000km.masina merge bine am avut probleme la motor cu radiatorul si toate tuburie de apa.in rest masina merge super.pun ulei castrol 5w30.merg cu ia pe drumurile din italia.
AM un prieten are un bmw 525tds din 1998 cu cutie manuala si are mers 800.000km si inca merge tare.

ratcatalin16
24-11-2011, 09:54
" 800.000km si inca merge tare..."cred ca asta ne dorim cu totii sa auzim :clap: si eu ma apropii de frumoasa varsta de 200k,revin cu detalii :laugh:

Denesska
18-12-2011, 20:29
Salutare, am și un o bijuterie de E34 525TDS Touring din 08.1995. Am cumpărat-o din germania personal și am īnmatriculato in BG pentru că īn RO nu am posibilitatea, dar aveam un fix să iau modelul ăsta cu trapă dublă. Acum are 240k personal am făcuți deja peste 60mii. Pīnă īn decembrie 2010 nu am schimbat la ea absolut nimic numai motorină, după care a avut un mic accident unde am schimbat popa apă, radiatoarele toate, electromotor AC, termocuplă, faruri, grilă, aripi. A mai mers nici 1000km și am schimbat termostat și garnitura de chiuloasă ( i-am dat pedală cu vit a 3 pīnă la 120-130km/h). De atunci numai ulei filtre la 7mii, odată plăcuțe frīnă și motorină aproape 40mii km. Legat de suspensii nu am schimbat nimic, dar asta īn condițiile drumurilor din rep. MD (īn RO zici că sunt autobane) și fără să opresc tare la denivelări. Probleme cu ea nu am īn afară de :
1. pornirea complicată la cald. Cică e ceva specific motoarelor 525TDS pīnă-n 1996.

2. Suspensiile spate sunt cu self leveling ( sau cum se numesc) și foarte aspre, la 120 130km/h pe denivelări cam decolează cei din spate. Nu bate nimic nu se aude nimic, amortizatoarele sunt mai ciudate dar cică așa sunt ele mai rigide. Adevărul că dacă īncarc 5 persoane și cu bagaj pīnă nu mai īncape deloc zici că e poveste, plutește nu merge. ( am testat doar nu o violez așa )

Īn rest sunt super mulțumit de ea și la vīrsta ei īnaintată mai bine nu există, pedală și muuultă bună dispoziție cīt ai motorină :D. Sper așa să fie.
P.S. - o să merg săpt asta pe tester să verific (din curiozitate) și vă țin la curent.

andreixyz
31-01-2012, 09:31
va salut
am un E36 325TD 115 cp din '94
l-am luat acum 3 ani adus din austria cu 180k si acum am 320k
totul e ok la motor , am schimbat amortizoare si de doua ori un pivot dreapta fata
in rest ...motorina de la petrom si ulei aral 5W40 la 15.000km
am insa o problema inca de cand am luat-o
daca scade nivelul de motorina in rezervor sub 1/4 incepe sa traga aier si porneste f greu
mai nou am vazut ca a ridicat stacheta si incepe putin deasupra liniei de 1/4
am desfacut sorburile de la rezervor insa nu am reusit sa-mi dau seama de unde vine problema
poate a mai intampinat cineva aceasta problema si are un raspuns

cojan_ciprianion
31-01-2012, 15:31
va salut
am un E36 325TD 115 cp din '94
l-am luat acum 3 ani adus din austria cu 180k si acum am 320k
totul e ok la motor , am schimbat amortizoare si de doua ori un pivot dreapta fata
in rest ...motorina de la petrom si ulei aral 5W40 la 15.000km
am insa o problema inca de cand am luat-o
daca scade nivelul de motorina in rezervor sub 1/4 incepe sa traga aier si porneste f greu
mai nou am vazut ca a ridicat stacheta si incepe putin deasupra liniei de 1/4
am desfacut sorburile de la rezervor insa nu am reusit sa-mi dau seama de unde vine problema
poate a mai intampinat cineva aceasta problema si are un raspuns

Problema comuna BMW-uri...
Rezolvarea mea a fost schimbarea pompei din rezervor si cel mai important sa verifici plutitoarele Stanga dreapta. ( la mine cel din stanga era defect..) acum sa rezolvat...

andreixyz
31-01-2012, 20:46
multumesc
ce era defect la plutitor?
spart?
cum se verifica pompa?
daca o iau jos si-ii dau curent ar trebui sa o aud?
in care parte a rezervorului se afla pompa?

andreixyz
31-01-2012, 21:47
stie cineva daca pt e36 difera pompa de alimentare din rezervor de la diesel la benzina?

cojan_ciprianion
01-02-2012, 07:59
multumesc
ce era defect la plutitor?
spart?
cum se verifica pompa?
daca o iau jos si-ii dau curent ar trebui sa o aud?
in care parte a rezervorului se afla pompa?

Plutitorul are niste contati (ca la un potentiometru de raio daca sti..) se mai oxideaza nu mai fac contact si normal nu mai dau corect cantitatea catre ECU ( L amine era Piciorul stram practic am scapat usor. )
Pompa din rezervor este in Dreapta..de verificat mai greu Am fost la BMW Filaret si ei au zis cai dusa..ceea ce nu cred dar fie..am schimbat-o Ei au zis ca daca e dusa pompa ramai cu combustibil in rezervor si pompa nu mai baga ( infundat sorbu...sau nu mai face fatza fizic batranetea haine grele :) ) ..

cefi
01-02-2012, 09:57
stie cineva daca pt e36 difera pompa de alimentare din rezervor de la diesel la benzina?

Evident ca difera.

andreixyz
01-02-2012, 10:39
va multumesc
cum se incalzeste vremea incep operatia

teodorescuflorin
22-06-2012, 21:50
Eu am un E36 325 TDS,are aproape 385.000 km in bord. La motor nu am schimbat nimic,in afara de filtre si ulei,la maxim 12.000 km. Pot sa spun ca dupa resoftare,de la 143 la 180 CP,la insistentele unui "baiat de baiat",cu Logan 1.6 tunat ( :laugh: ),ne-am luat la intrecere,pe o portiune de aprox. 2 km.,mai exact de la Metro Ploiesti pana la calea ferata de la Movila Vulpii (cine stie zona isi poate da seama ). Tot ceea ce pot sa spun e ca imi pare rau ca nu am pus si ceva bani la pariu !! Cu siguranta,Logan-ul prinde viteza cu care eu am trecut peste calea ferata,dar numai in cadere libera!! :d

Ca fapt divers,un vecin de-al meu,a adus un 320 d Touring din 2002,fost TAXI,din Germania,cu carte tehnica reala si km in bord aproape 800.000. Interiorul era cam neingrijit,dar motorul de belea!! A facut toata iarna cu el,i-a pornit la prima cheie de fiecare data!! Masina a dat-o pana la urma,intinerita fortat cu 500.000 si fara carte.

Oricum,un lucru este clar : motorul de BMW,cel putin 500.000 km tine sigur,dar numai daca ai si grija de el,cu consumabile la timp si combustibil bun.

Bafta tuturor.

Kl4Force
20-07-2012, 03:18
am un 530d e39 touring, are 140000km nu stiu daca reali, probleme la motor nu sunt, consum 7,3l, manuala.
singurul lucru care ma streseaza si ma deranjeaza e atunci cand accelerez pana in 1000 rot sau mai mult, si dupa o las la relatiu, se aude ca un tacanit la motor, parca sar ciupii ceva, numi dau seama de la ce e. si cand e scoasa din viteza tot la fel face. de curand i-am schimbat flansa cardanica. avetii ceva ideei ce ar putea fi?

ratcatalin16
24-07-2012, 08:31
vezi cureaua de accesorii (alternator),se poate ca intinzatoarele nu-si mai fac datoria!