PDA

View Full Version : 525d e39 ''fuel inject system'' pe bord



525d-e39
28-07-2008, 23:33
525d e39 ''fuel inject system'' pe bord.a incept sa-mi indice in mers si nu se mai acceereza cum trebuie.dupa ce am oprit motoru,am scos chiea din contact si l-am pornit din nou nu mai indica nimic si se acelera mult mai bine da' parca tot nu trage cum trebuie.ma poate ajuta cinva si pe mine cu vreun sfat,de la ce ar putea fi sau unde sa merg cu ea la cinva care chiar se prcepe la bmw-uri,k m-am saturat se service-urile astea de kkt ...!? masina e din 2002 si are undeva la vreo 200.000km.

vallman
29-07-2008, 09:53
90% este pompa de carburant intermediara aflata sub prag in partea soferului. Mai exista topicuri pe tema asta, poti citi, costa intre 5.5 - 900 ron depinde de unde o achizitionezi. La tester se poate depista usor pentru ca este un senzor pe filtrul de motorina care exact aceasta informatie o furnizeaza (presiunea furnizata de intermediara ~ 3bar). In cataloagele de componente mai este trecuta ''pompa de inalta presiune'' dar nu in toate. Bafta.

525d-e39
29-07-2008, 19:19
da,am intrebat si un mecanic bunsi mi-a spus k poate sa fi fost o eroare din calculator sau din cauza motorinei pentru k masina si-a revenit si dupa am coxat-o rau si n-a mai aparut.si a zis k mai poate fi de la nuj c conducta d motorina care se slabeste,da' k asta ar fi specifica la 3000d(trege mai multa motoria) sau pompa aia,doar k in cazu meu aia era schimbata recent...,oricum,mersi pt rasp...sunt nou p forum si nu ma asteptam la atata promtitudine...: clap:

525d-e39
26-10-2008, 11:12
problema apare doar cand raman cu aprox 10 litri de motorina in rezervor...(am inteles ca ar fi separat in 2 jum si nu trage cum trebuie din ambele parti)...,am facut vreo 12.000km de cand un mecanic mi-a recomandat treaba asta si n-am mai avut nici un fel de problme...(de atunci m-am obisnuit sa merg numai cu plinu...sper sa k informatia sa fie de ajutor cuiva....,si eu am gasit o gramada de informatii ultile din discutiile celorlalti...:clap:

rizi
02-03-2009, 22:02
sal baieti am si eu aceeasi problema cu un 530 D din 2003 e39 aceeasi eroare fuel injection .... recunosc ca am bagat o motorina mai dubioasa astept sa schimb filtru sa vad daca mai face la fel,sper sa fie de la motorina va tin la curent

Ivan
16-10-2010, 20:31
Am aceeasi problema cu 525DA din 200 aproximativ si nu reusesc sa-i dau de capat. Mai exact dupa ce motorul este cald cand acesta este condus mai sportiv apare mesajul FUEL INJECTION SYSTEM cu pierdere de putere (nu se opreste), daca opresc si scot chiea din contact si repornesc masina functioneaza corect din nou. Dar in momentul in care bruschez acceleratia apare mesajul din nou. DACA MASINA ESTE CONDUSA IN REGIM NORMAL (nu sportiv) MERGE MULT SI BINE FARA SA FACA PROBLEME.
Mentionez ca:
-au fost inlocuite toate filtrele,
-nu s-a alimentat cu benzina in loc de motorina,
-acest mesaj apare chiar daca rezervorul e cu 5 litri, 30 litri sau plin.
-nu este o defectiune aparuta in urma unor lucrari facute de ''specialisti''
-cu toate ca mecanicul a facut diagnoza cu testerul, a verificat pompele de alimentare, regulatorul de presiune si furtunele aferente, injectoarele, debitmetrul nu a reusit sa-i dea de capat.
Daca cineva poate sa-mi mai dea vreo idee, Multumesc anticipat.

tunning-gsm
20-10-2010, 15:28
haida sa o mai punem odata pe tester si sa vedem ce ai in shadow

Ivan
21-10-2010, 15:34
haida sa o mai punem odata pe tester si sa vedem ce ai in shadow

Unde te gasesc si pe cine caut?

DanDan
09-11-2010, 14:47
si eu am patit treaba asta cand am luat masina, am un 525d din 2002 si mi s-a oprit brusc motorul...aveam vreo 15 litri in rezervor si mi-a aparut eroarea "fuel injection system".Pompa de motorina de sub capota e in regula, aia de transport de sub scaunul soferului la fel....se amorseaza( inainte de a porni motorul trebuie sa se auda un tziuit....asta inseamna ca merge) dar problema cred ca este din cate am auzit in rezervor...cu pompa de acolo....un tip a mai schimbat pompa aia...are un service si a schimbat la vreo 3 seria 5 e39 diesel.Pompa se gaseste sub bancheta din spate si am inteles ca e in jur de 700-900 ron.Deocamdata din lipsa de fonduri nu am schimbat-o....am mers tot cu peste 25 de litri in rezervor....si nu am avut nicio problema de peste un an.

rvaler2010
12-11-2010, 11:05
salut ! eu am avut aceasta problema. mi s-a stricat pompa de motorina din rezervor si mi s-a oprit masina din mers. nu mi-a aparut niciun mesaj pe bord inainte de a se strica pompa, pur si simplu s-a oprit motorul.rampa - service- alta noua (500 lei) si cox. bafta !

manusb
12-11-2010, 12:27
Este intr-adevar pompa de motorina situata in rezervor in partea dreapta sub bancheta din spate. Aceasta intra in functiune la 1/4 din plin, deci dupa ce o schimbi, evita sa mai mergi cu golul. Eu am gasit una de ocazie de la un benzinar, ar trebui sa tina mai mult in motorina, deoarece este mai "uleioasa". S-ar putea sa nu iasa nimic pe tester, la mine nu a iesit, nu stiu daca e un senzor pana la filtrul de motorina...pana una alta, poti circula cu rezervorul peste sfert linistit.Eroarea de "fuel inject" apare deoarece prinde aer pe circuit, daca ridici capota, o sa vezi ca prin conductele transparente de langa filtrul de motorina se vad bule de aer.

Ivan
10-01-2011, 15:30
A trecut aproape o jumatate de an de cand am aceasta problema si mecanicul la care este nu a reusit sa-i dea de capat.:(
-acest mesaj ''fuel inject system'' apare chiar daca rezervorul e cu 5 litri, 30 litri sau plin.
-nu am aer pe furtunele de la filtru de motorina.
-pomba din rezervor, pompa de sub scaunul sofer, pompa de injectie, senzorii de presiune mica si mare, injectoarele si traseele de motorina sunt ok (au fost inlocuite).
-pe tester in shadow nu apare nimic in neregula, doar ca o presiune (cred ca aia mica de 3 bar) creste ceva mai lent decat ar trebui sa creasca (comparativ cu un motor identic). Manifestare identica si cu alta pompa.
-diagnostic presupus calculatorul motor.
Cred ca-i lipseste doar un chibrit acolo unde trebuie :furious:
Nu-mi recomandati sa merg la reprezentanta oficiala pentru ca am umblat numai acolo cam 3 ani jumate dupa ce am luat masina, pana intr-o zi cand pentru un defect de contact electric au vrut sa-mi schimbe cele 6 injectoare si pompa de injectie. Decat sa mai merg la ei mai bine ii dau foc cu mana mea. Halal specialisti BMW in reprezentanta.
UN AN NOU MAI BUN LA TOTI!

cinciar
23-01-2011, 18:15
am avut si eu mesajul asta.
eu aveam un 525 tds* e39
defectul era de la un injector care curgea pe langa firul ce vine de la senzor
am avut simptomul pe care l ai descris
am schimbat injectorul si pb s a rezolvat
bafta!

Ivan
11-02-2011, 12:09
:clap: Pana la urma s-a rezolvat. Intr-adevar un injector curgea. Asta a fost INJECTORUL.:thumbup:

dr_dumi
24-07-2012, 12:44
Salutare, am si eu o problema asemanatoare daca imi puteti da niste sfaturi. Ideea este in felul urmator: Este un fir care intra intr-un senzor localizat deasupra filtrului de motorina. Daca las firul ala bagat in senzorul respectiv, masina nu se tureaza mai mult de 2000 ture, daca il scot se tureaza mai mult insa abia cand intra turbina se simte ca trage masina, deci pana la 50 km/h e inceata rau de tot. Am fost ieri la Bmw la Filaret si au pus-o cei de acolo pe tester si au observat ca in loc de presiunea normala de aprox 4 bar, valoarea la mine era de 0.3 bar.
Unde ar putea fi problema? Eu initial ma gandeam ca o fi la senzorul ala situat pe filtrul de motorina, insa daca ma gandesc, ala ar fi doar un senzor deci mare lucru nu prea vad ce face decat eventual sa masoare ceva.
Alte pareri, inclusiv cele de la Filaret au fost sa schimb una dintre cele 2 pompe de motorina, ori cea de la jumate (probabil cea de sub scaunul soferului) ori cea din rezervor.
Cu ce sa incep? Ma gandeam la aia de la jumate sa o schimb, voi ce parere aveti?


LE: pe bord cand scot firul ala din senzorul ala de pe filtrul de mototrina imi apare o eroare galbena DDE cu o spirala deasupra ei, asta asa ca fapt divers, insa daca bag firul ala in lacasul lui, cum spuneam, nu se tureaza peste 2000 ture :(

vic0su
18-08-2012, 03:43
am un bmw e39 525d . la 1/4 sau 15 litri in rezervor masina ramane fara motorina . intrebarea mea e asa. are cineva un filmulet facut cu pompa din rezervor mergand ? sunt curios de presiunea ei . pompa este noua si e a 3 a. am schimbat una noua a mers 7 luni sa ars. am cumparat alta noua am puso am sesizat ca ca e palida rau . pompa veche care se bloca cand mergea dadea debit mare comparativ cu pompa noua care abia abia . ok am cumparat alta pompa noua asta da debit ceva mai mare dar tot palid parca. pompele sunt pe original vdo.

pompa de sub prag e noua si aia . jet pump care face transfer dintr un rezervor in altul nou si ala . si eu am 15 litri in rezervor care nu ii pot folosi ..

in bord nu imi scrie fuel inject system . a scris asa doar cand sa ars de tot pompa veche .