PDA

View Full Version : nmi porneste deloc masina bmw 320d 2001



axys
29-12-2012, 21:11
salutare si sarbatori fericite tuturor.Amsi eu o problema cu masina mea un bmw 320d 2001 .Dupa ce am cumparato acum 2 luni mergea perfect am parcurs si distante mari dar trebuia sai schimb toate filtrele si uleiul dar mecanicu a puso pe tester si mia zis ca si bujiile si bateria e slaba bun am cumparat tot si lea schimbat .Totu bine si frumos vreo 2 aptamani dupa care a inceput sa no mai ia la cheie tot timpu si o inpingeam catva metri pana a murit de tot.am citit pe forum probleme asemanatoare si spuneau de releu lam schimbat releu de sub capota care comanda pompa si stergatoale simam inversat si releu clacsonului cu cel care comanda pompa ce se afla sub tablou de sigurante si nimic .Va rog dacabcineva stie ce ar putea afla va rog spunetim va multumesc si scuzati pentru descrierea problemei e cam lunga sarbatori fericite tuturor

axys
31-12-2012, 11:46
ma ajuta cineva va rog

godzy
08-01-2013, 15:51
ai rezolvat problema ?

Aceeasi problema o am si eu (bmw 320d 136cp din 2000) de cand a venit frigul , invarte dar nu porneste :( , cum creste temperatura peste 6 7 grade porneste..... am schimbat bujiile.... am schimbat niste furtune care cica erau deteriorate si din cauza aceea numai pornea (mecanici prosti) apoi mi-au schimbat bateria de filtru , ca ramanea o supapa deschisa si de aceea aveam probleme la pornire , dar dupa ce am scoso din service...la cateva zile aceeasi problema invarte dar nu porneste....nu stiu ce sa mai fac.... pompa de injectie cred ca nu este , pt ca dupa ce porneste(atunci cand e mai cald) merge brici si nu scoate fum, pompa de motorina mi-a zis mecanicul ca functioneaza....ar mai fi vreun senzor ceva de temperatura....nu am idee de ce doar la frig!!!
Tin sa mentionez dupa ce porneste ...merg cu ea si o opresc...apoi porneste la sfert...daca o las o zi...si mai e si firg nu o mai ia. mai are cnv problema asta?

mariusaxe
09-01-2013, 12:28
a mea face invers,la rece porneste iar la cald nimic.am fost la un centru bosh si mi-au spus ca e dusa electronica pompei de injectie.cost de reparatie 850E.daca cineva are o alta solutie il rog sa mi-o spuna si mie.

320cdb
09-01-2013, 19:43
[QUOTE=mariusaxe;146497]a mea face invers,la rece porneste iar la cald nimic.am fost la un centru bosh si mi-au spus ca e dusa electronica pompei de injectie.cost de reparatie 850E.daca cineva are o alta solutie il rog sa mi-o spuna si mie.[/QUOTESA SALUT VERIFICA SENZORUL DE TEMPERATURE DAK NU FUNCTIONEAZA BINE DA VALORI GRESITE IAR MOTORUL NU MA-I PORNESTE

mariusaxe
10-01-2013, 09:12
unde se gaseste senzorul asta.si cum il pot verifica?

320cdb
10-01-2013, 15:19
unde se gaseste senzorul asta.si cum il pot verifica?

de verificat cred k doar pe testar ,unde se afla nu stiu exact dar sa-r putea sa fie in spatele injectoarelor poate te ajuta cineva mai in masura ca mine k sunt destui colegi care stiu exact unde se afla, sper sa rezolvi problema

Nerazzurrino
10-01-2013, 19:31
ai rezolvat problema ?

Aceeasi problema o am si eu (bmw 320d 136cp din 2000) de cand a venit frigul , invarte dar nu porneste :( , cum creste temperatura peste 6 7 grade porneste..... am schimbat bujiile.... am schimbat niste furtune care cica erau deteriorate si din cauza aceea numai pornea (mecanici prosti) apoi mi-au schimbat bateria de filtru , ca ramanea o supapa deschisa si de aceea aveam probleme la pornire , dar dupa ce am scoso din service...la cateva zile aceeasi problema invarte dar nu porneste....nu stiu ce sa mai fac.... pompa de injectie cred ca nu este , pt ca dupa ce porneste(atunci cand e mai cald) merge brici si nu scoate fum, pompa de motorina mi-a zis mecanicul ca functioneaza....ar mai fi vreun senzor ceva de temperatura....nu am idee de ce doar la frig!!!
Tin sa mentionez dupa ce porneste ...merg cu ea si o opresc...apoi porneste la sfert...daca o las o zi...si mai e si firg nu o mai ia. mai are cnv problema asta?

si eu am aceeasi problema ca si tine la un 320d: daca dimineata este frig (< -10 grade C), nu mai porneste, invarte dar nu porneste...o porcarie, ma dispera! Acum ma gandesc sa schimb bateria, desi anul trecut am cumparat-o (ma gandesc sa iau una care sa-i dea mai multa putere la pornire). Eu cred ca este de la baterie din moment ce imediat dupa ce i-am dat curent cu fire de la o alta masina a si pornit.

godzy
10-01-2013, 19:36
si eu am aceeasi problema ca si tine la un 320d: daca dimineata este frig (< -10 grade C), nu mai porneste, invarte dar nu porneste...o porcarie, ma dispera! Acum ma gandesc sa schimb bateria, desi anul trecut am cumparat-o (ma gandesc sa iau una care sa-i dea mai multa putere la pornire). Eu cred ca este de la baterie din moment ce imediat dupa ce i-am dat curent cu fire de la o alta masina a si pornit.

La mine nu e de la baterie sigur :) i-am dat curent cu fire si nu porneste, daca e mai cald o ia..... nici eu nu stiu ce sa ii mai fac...mecanici la noi sunt praf...trebuie sa iti schimbe toate piesele sa afle de la ce e.... o sa astept primavara frumos fara sa mai bag banii... :) ca sa porneasca !
La tine e posibil sa fie de la baterie...dar daca invarte bine...nu stiu ce sa zic. nu prea are logica !

dezsoszabi
10-01-2013, 20:29
a mea face invers,la rece porneste iar la cald nimic.am fost la un centru bosh si mi-au spus ca e dusa electronica pompei de injectie.cost de reparatie 850E.daca cineva are o alta solutie il rog sa mi-o spuna si mie.

Da corect, daca ai fost la Bosch atunci schimba electronica pompei :d, cu 850 de euro cumperi pompa completa

Virusulx
12-01-2013, 17:38
Salutare , am un bmw 525 tds din 94 si am o problema cu el si anume:la rece imi porneste perfect dar cand se incalzeste putin motorul numai nu mai vrea sa porneasca.nu a facut figuri sau ceva de genu ,dintr- o data. Ce poate fii oare? Va rog sa sa imi dati un sfat sa rezolv problema.
Multumesc

adrian78
12-01-2013, 20:44
La mine nu e de la baterie sigur :) i-am dat curent cu fire si nu porneste, daca e mai cald o ia..... nici eu nu stiu ce sa ii mai fac...mecanici la noi sunt praf...trebuie sa iti schimbe toate piesele sa afle de la ce e.... o sa astept primavara frumos fara sa mai bag banii... :) ca sa porneasca !
La tine e posibil sa fie de la baterie...dar daca invarte bine...nu stiu ce sa zic. nu prea are logica !

la mine nu mai porneste deloc!!!!!! ca e cald ca e frig, sa oprit motorul in mers, si gata...nu mai vrea sa porneasca, invarte dar nu porneste, motorina este, am verificat furtunul dupa filtru de motorina si daca dau la cheie vine motorina, dar tot nu porneste....am omorat si 2 baterii cat am incercat si fara rezultat...am si impinso a pornit dar cand am lasat piciorul de pe acceleratie sa oprit! oare ce naiba o avea??? 520 2000 diesel E39

cy-37
12-01-2013, 20:49
Salutare , am un bmw 525 tds din 94 si am o problema cu el si anume:la rece imi porneste perfect dar cand se incalzeste putin motorul numai nu mai vrea sa porneasca.nu a facut figuri sau ceva de genu ,dintr- o data. Ce poate fii oare? Va rog sa sa imi dati un sfat sa rezolv problema.
Multumesc

senzor de temperatura al motorinei din interiorul pompei de injectie sau cap hidraulic.cati km are masina?

cy-37
12-01-2013, 21:00
atasez mai jos posibilele cauze care genereaza probleme la pornirea motorului de 2.0d cu pompa vp 44 de la bosch,conform documentatiei originale.mai departe,va las pe voi sa trageti concluzii.

Virusulx
12-01-2013, 22:27
senzor de temperatura al motorinei din interiorul pompei de injectie sau cap hidraulic.cati km are masina?
Masina are 280000 de km. cand am ajuns acasa am oprit motorul si am zis sa mai incerc sa vad daca porneste, a pornit dar sa turat tare si am oprit-o din contact.O sa vad diminesta ce figuri imi mai face...

cy-37
12-01-2013, 22:38
daca o pornesti si se tureaza singura foarte tare,bagi intr-a 5 si iei piciorul brusc de pe ambreiaj,nu de alta dar e posibil sa o ia turbina pe ulei,iti papa tot uleiul din motor si pui motorul in cap.
si-a bagat cineva nasu' la pompa?

Virusulx
13-01-2013, 08:15
daca o pornesti si se tureaza singura foarte tare,bagi intr-a 5 si iei piciorul brusc de pe ambreiaj,nu de alta dar e posibil sa o ia turbina pe ulei,iti papa tot uleiul din motor si pui motorul in cap.
si-a bagat cineva nasu' la pompa?

:) A inceput sa curga pompa si a trebuit sa schimb niste garnituri la ea.Nui problema ca omu ii meserias stie ce are de facut. Mai greu a fost pina am reglat electronica dar am nimerit- o. Oare nu poate sa fie din capul hidraulic de la pompa de nu porneste? Intuitia imi zice ca de-acolo ar putea fii. Si azi dimineata am venit cu ea la lucru si la rece a pornit la sfert... Nu stiu acum ce sa zic , moi duce luni la pompagiu si om vedea... Senzorul de temperatura al apei ce face? Nu poate fii si de-acolo? Respecte.

dezsoszabi
14-01-2013, 02:46
:) A inceput sa curga pompa si a trebuit sa schimb niste garnituri la ea.Nui problema ca omu ii meserias stie ce are de facut. Mai greu a fost pina am reglat electronica dar am nimerit- o. Oare nu poate sa fie din capul hidraulic de la pompa de nu porneste? Intuitia imi zice ca de-acolo ar putea fii. Si azi dimineata am venit cu ea la lucru si la rece a pornit la sfert... Nu stiu acum ce sa zic , moi duce luni la pompagiu si om vedea... Senzorul de temperatura al apei ce face? Nu poate fii si de-acolo? Respecte.

Nu prea merge cu nimeritul pompei :)))), cat iti este avansul la pompa ?

cy-37
14-01-2013, 09:39
:) A inceput sa curga pompa si a trebuit sa schimb niste garnituri la ea.Nui problema ca omu ii meserias stie ce are de facut. Mai greu a fost pina am reglat electronica dar am nimerit- o. Oare nu poate sa fie din capul hidraulic de la pompa de nu porneste? Intuitia imi zice ca de-acolo ar putea fii. Si azi dimineata am venit cu ea la lucru si la rece a pornit la sfert... Nu stiu acum ce sa zic , moi duce luni la pompagiu si om vedea... Senzorul de temperatura al apei ce face? Nu poate fii si de-acolo? Respecte.

Senzorul de temperatura al apei nu are nici o legatura cu pornirea motorului.e vorba de senzorul de temperatura al motorinei din pompa care,daca nu da valori corecte,reale(adica la 20 grade celsius trebuie sa dea o valoare cuprinsa intre 2280-2780 ohmi,iar la 80 de grade celsius trebuie sa dea o valoare cuprinsa intre 290-350 ohmi),face pompa sa intre in limp home,si in mod automat este redusa cantitatea de combustibil injectata,deci o pornire mult mai greoaie.In ceea ce priveste debitul de la pompa,care a fost dereglat cu siguranta atunci cand ai schimbat garniturile,nu merge pe nimereala,pe ghicite,asa cum a facut mecanicul ala priceput de care zici tu(recomanda-i metoda asta la raba sau saviem,nu la bmw).SE REGLEAZA PE TESTER!Intai de toate regleaza-ti debitul asa cum trebuie si dupa asta vezi care e treaba cu pornirea.valoarea debitului la pompa ta,la turatie de 700-800 ture,trebuie sa fie cuprinsa intre 3-9 mg/stroke,conform documentatiei originale.bafta!

dezsoszabi
14-01-2013, 19:13
atasez mai jos posibilele cauze care genereaza probleme la pornirea motorului de 2.0d cu pompa vp 44 de la bosch,conform documentatiei originale.mai departe,va las pe voi sa trageti concluzii.

Da de ce nu iti arata in romana esitronicu ?? :D , btw ti-ai cumparat kts ? ca am vazut jos cu verde :D

cy-37
15-01-2013, 08:47
softul il aveam de mult iar interfata am imprumutat-o o perioada.sunt anumite documente din sis pe care prefer sa le citesc in limba engleza,sunt mai explicite,in romana traducerea cateodata lasa de dorit.

dezsoszabi
15-01-2013, 17:02
softul il aveam de mult iar interfata am imprumutat-o o perioada.sunt anumite documente din sis pe care prefer sa le citesc in limba engleza,sunt mai explicite,in romana traducerea cateodata lasa de dorit.

pune 4 le, au pus multe chestii noi, si cele care erau traduse de-am pixu acuma nu mai sunt, engleza, germana.. etc, :D... am vazut ca a iesit si esitronic 2, trebuie sa-l incerc sa vad ce stie :D

cy-37
15-01-2013, 18:14
o sa incerc!ai cumva vreun cd U?

alin_virga
16-01-2013, 22:17
la mine nu mai porneste deloc!!!!!! ca e cald ca e frig, sa oprit motorul in mers, si gata...nu mai vrea sa porneasca, invarte dar nu porneste, motorina este, am verificat furtunul dupa filtru de motorina si daca dau la cheie vine motorina, dar tot nu porneste....am omorat si 2 baterii cat am incercat si fara rezultat...am si impinso a pornit dar cand am lasat piciorul de pe acceleratie sa oprit! oare ce naiba o avea??? 520 2000 diesel E39

am intalnit la cineva aceeasi problema, la acelasi tip de masina si motor... problema la el a fost de la filtrul de motorina

alin_virga
16-01-2013, 22:26
Senzorul de temperatura al apei nu are nici o legatura cu pornirea motorului.e vorba de senzorul de temperatura al motorinei din pompa care,daca nu da valori corecte,reale(adica la 20 grade celsius trebuie sa dea o valoare cuprinsa intre 2280-2780 ohmi,iar la 80 de grade celsius trebuie sa dea o valoare cuprinsa intre 290-350 ohmi),face pompa sa intre in limp home,si in mod automat este redusa cantitatea de combustibil injectata,deci o pornire mult mai greoaie.In ceea ce priveste debitul de la pompa,care a fost dereglat cu siguranta atunci cand ai schimbat garniturile,nu merge pe nimereala,pe ghicite,asa cum a facut mecanicul ala priceput de care zici tu(recomanda-i metoda asta la raba sau saviem,nu la bmw).SE REGLEAZA PE TESTER!Intai de toate regleaza-ti debitul asa cum trebuie si dupa asta vezi care e treaba cu pornirea.valoarea debitului la pompa ta,la turatie de 700-800 ture,trebuie sa fie cuprinsa intre 3-9 mg/stroke,conform documentatiei originale.bafta!

Citisem acum ceva timp niste postari tot aici pe forum legat de problema la partea electrica a pompelor de injectie la TDS-uri, si zicea cineva ca se poate face un bypass gen al acelui senzor (mai pe romaneste, ca pompa sa stie ca e mereu rece afara), si se putea face cumva o improvizatie, care nah, in lipsa de fonduri era eficienta. Cu un search mai amanuntit pe forum, cred ca poti rezolva intr-un fel.

cy-37
16-01-2013, 22:42
Citisem acum ceva timp niste postari tot aici pe forum legat de problema la partea electrica a pompelor de injectie la TDS-uri, si zicea cineva ca se poate face un bypass gen al acelui senzor (mai pe romaneste, ca pompa sa stie ca e mereu rece afara), si se putea face cumva o improvizatie, care nah, in lipsa de fonduri era eficienta. Cu un search mai amanuntit pe forum, cred ca poti rezolva intr-un fel.

da exista un montaj electronic .costa undeva intre 250 si 300 de ron.

adrian78
17-01-2013, 10:45
am intalnit la cineva aceeasi problema, la acelasi tip de masina si motor... problema la el a fost de la filtrul de motorina

asa infundat era filtrul de motorina ca nu mai pornea deloc?? am mai avut problema asta anul trecut in vara, era pompa de motorina din rezervor, am schimbat-o si de atunci nu am mai avut probleme, acum am tractat-o la mecanic si zice ca tot acceasi pompa din rezervor e de vina....dar ma sperie acum....imi zice ca ar fi si pompa de presiune si aia e cam scumpa....

LuMMa
17-01-2013, 12:03
ai rezolvat problema ?

Aceeasi problema o am si eu (bmw 320d 136cp din 2000) de cand a venit frigul , invarte dar nu porneste :( , cum creste temperatura peste 6 7 grade porneste..... am schimbat bujiile.... am schimbat niste furtune care cica erau deteriorate si din cauza aceea numai pornea (mecanici prosti) apoi mi-au schimbat bateria de filtru , ca ramanea o supapa deschisa si de aceea aveam probleme la pornire , dar dupa ce am scoso din service...la cateva zile aceeasi problema invarte dar nu porneste....nu stiu ce sa mai fac.... pompa de injectie cred ca nu este , pt ca dupa ce porneste(atunci cand e mai cald) merge brici si nu scoate fum, pompa de motorina mi-a zis mecanicul ca functioneaza....ar mai fi vreun senzor ceva de temperatura....nu am idee de ce doar la frig!!!
Tin sa mentionez dupa ce porneste ...merg cu ea si o opresc...apoi porneste la sfert...daca o las o zi...si mai e si firg nu o mai ia. mai are cnv problema asta?

Detin un e46 320D si acum 2 ani am avut aceeasi problema, pot spune oarecum identica.Eu am schimbat bateria(Bosch de 100 sau 110 Ah), bujiile si un releu(parca de pornire nu mai stiu, eram plecat din localitate si altcineva mi-a dus masina la service).Nu mai am nicio problema, chiar si iarna asta masina la -10 -15 grade dimineata pornea la sfert.

adrian78
18-01-2013, 18:19
am intalnit la cineva aceeasi problema, la acelasi tip de masina si motor... problema la el a fost de la filtrul de motorina

am rezolvat problema!!! am spus ca sa oprit in mers....imi era teama sa nu fie pompa de injectie, nu era pompa era releul de la pompa, deci am scapat cu 260 lei toata lucrarea, dar sa stiti ca pe tester imi arata ca e pompa de injectie, mecanicul sa uitat la ea, a dato jos si a verificato, si era RELEUL....deci mare grija fratilor cu cumparatul pompelor asa aiurea, mai bine o verificare amanuntita....